Alma04 Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 hei. fikk kontakt med en fyr for ca 4 uke siden, hvor vennskapet bare har gått oppover. pratet masse sammen, og fant ut at vi begge skulle være med på standene på YoU-messen i oslo-spektrum, så vi pratet jo mer sammen der. (her fikk vi jo faktisk være med sammen, kun oss to) - var jo kjempe koselig, for siste dagen av YoU-messen fikk jeg en blomst han hadde dekorert helt selv, og vi hadde holdt hender og koste oss hele dagen. går jo på hver vår tensing, men hender att han kommer på våres innimellom, hvor vi sitter sammen under gudstjenesten og han holdt hånden min. (her selvfølgelig får vi jo ikke være alene, men det er jo veldig koselig for det om) har jo nå begynt å skype sammen. (eller dvs. vi begynte å skype på lørdagen som var) - hvor vi hadde mye å prate om og sovnet ''sammen'''..veldig koselig, altså men, nå etter bare ca. 5 skype samtaler, har samtale emnene blitt betraktelig mindre og alt samtalen går ut på, er ''hva skjer'' , ''så koselig'' og ''god natt'' - ellers er det helt stille, hvor vi sitter på hver vår pc og hører på hverandre puste. nesten litt tragisk . føler han ikke tar initaivet like mye som han gjorde for en uke siden, og er redd for at jeg maser. - han svarer jo på en hver melding, men det tar ca 3 timer før jeg får svar. usikker på om han liker meg, eller om det bare er litt uskyldig morro for han. - vet ikke hvordan jeg kan spørre han på en indirekte men klar og forståelig måte om han liker meg, uten å høres ut som en psykolog. jeg liker jo han, men er veldig usikker på hva han tenker/føler. (merker også at jeg blir smålig sjalu når han finner på ting med andre jenter. misforstå meg rett, han har all rett til å gjøre som han vil, men skulle bare ønske jeg kunne være en del av det. for han spurte meg ut forrige helg hjem til seg, hvor vi kunne se på film. men jeg sa nei, pågrunn av en ekkel og kvalmende følelse i magen. skjønner ikke helt hvorfor den følelsen kom, for jeg liker han jo godt.. jeg antar at jeg bare ikke turte - han sier det også hele tiden. - sånn, du sa jo nei sist gang, så du vil vel sikkert ikke nå heller.. eller tørr du? - litt irriterende det der) noen som har erfaring med slikt tidligere eller som har en grei og kul måte å spørre vedkommende. ut på. for har jo tenkt på noe slikt som, ''hei, sier det bare som det er, sitter med mange tanker som jeg ikke har noe fasit svar på, og når det er sagt lurer jeg på hva du tenker (/føler) om ''situasjonen''. har jo fått ''sansen'' for deg, og håper at dette ikke er uskyldig morro'' har ikke peiling på hva jeg kan si, gjøre, tenke eller mene. helt rådvill Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Hvem gamle er dere? For mange så kan det bli litt kjedelig å bare snakke over skype, så jeg skjønner godt at samtalene stopper opp litt. Men du kan for eksempel foreslå at dere gjør noe sammen som faller litt mellom skype og hjemmedate (for tips til hva, se i denne tråden). Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (...) jeg liker jo han, men er veldig usikker på hva han tenker/føler. (merker også at jeg blir smålig sjalu når han finner på ting med andre jenter. misforstå meg rett, han har all rett til å gjøre som han vil, men skulle bare ønske jeg kunne være en del av det. for han spurte meg ut forrige helg hjem til seg, hvor vi kunne se på film. men jeg sa nei, pågrunn av en ekkel og kvalmende følelse i magen. skjønner ikke helt hvorfor den følelsen kom, for jeg liker han jo godt.. jeg antar at jeg bare ikke turte - han sier det også hele tiden. - sånn, du sa jo nei sist gang, så du vil vel sikkert ikke nå heller.. eller tørr du? - litt irriterende det der) (...) Luremus får hva luremus fortjener? Nå vet jeg ikke hvor mye deres religion kommer i veien for normale forhold, men at han har en opplevelse av at du er en person som sier nei til å gjøre noe høres ikke så veldig bra ut for forholdet mellom dere to. Og hvorfor skal han ha det kjipt bare fordi du har en dårlig kveld? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) ingen klarer å skype HVER dag og holde samtalen interessant, han prøver jo å ta det til det neste steget. som er å møtes face2face mere, og du takker nei og lurer på hvordan du skal ta det videre? Du må jo møte han, eneste riktige. Vil du ha KUN et avstandsforhold til han eller vil du ha et ordentlig forhold? Det er bare skummelt i begynnelsen, så blir det jo bra Den "kvalmende" følelsen i magen kalles angst og er noe man opplever av og til du er bare spent, redd og nervøs fordi du liker han, men du må for guds skyld(noe du tydeligvis setter pris på), ikke la følelsen stoppe deg fra å møte han.... "uskyldig moro" er du garantert ikke, religiøse mennesker får ikke bedrive uskyldig moro i livet. Endret 17. november 2014 av Henrik2k 1 Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 ingen klarer å skype HVER dag og holde samtalen interessant, han prøver jo å ta det til det neste steget. som er å møtes face2face mere, og du takker nei og lurer på hvordan du skal ta det videre? Du må jo møte han, eneste riktige. Vil du ha KUN et avstandsforhold til han eller vil du ha et ordentlig forhold? Det er bare skummelt i begynnelsen, så blir det jo bra Den "kvalmende" følelsen i magen kalles angst og er noe man opplever av og til du er bare spent, redd og nervøs fordi du liker han, men du må for guds skyld(noe du tydeligvis setter pris på), ikke la følelsen stoppe deg fra å møte han.... "uskyldig moro" er du garantert ikke, religiøse mennesker får ikke bedrive uskyldig moro i livet. Det han sa, har selv vært bortpå dette problemet. Det at du sier nei forvirrer han og gjør han usikker, han vil da komme seg fort videre Si at du vil være med han, men er veldig nervøs. Vær ærlig, for du kommer ingen vei i forholdet om du holder alt for deg selv. Lenke til kommentar
Alma04 Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 (...) jeg liker jo han, men er veldig usikker på hva han tenker/føler. (merker også at jeg blir smålig sjalu når han finner på ting med andre jenter. misforstå meg rett, han har all rett til å gjøre som han vil, men skulle bare ønske jeg kunne være en del av det. for han spurte meg ut forrige helg hjem til seg, hvor vi kunne se på film. men jeg sa nei, pågrunn av en ekkel og kvalmende følelse i magen. skjønner ikke helt hvorfor den følelsen kom, for jeg liker han jo godt.. jeg antar at jeg bare ikke turte - han sier det også hele tiden. - sånn, du sa jo nei sist gang, så du vil vel sikkert ikke nå heller.. eller tørr du? - litt irriterende det der) (...) Luremus får hva luremus fortjener? Nå vet jeg ikke hvor mye deres religion kommer i veien for normale forhold, men at han har en opplevelse av at du er en person som sier nei til å gjøre noe høres ikke så veldig bra ut for forholdet mellom dere to. Og hvorfor skal han ha det kjipt bare fordi du har en dårlig kveld? er ikke kristen, og vil ikke si at jeg er en luremus. har jo selvsagt følelser for han, men er liksom det å gå ut av komfor sonen som skremmer meg. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (...) jeg liker jo han, men er veldig usikker på hva han tenker/føler. (merker også at jeg blir smålig sjalu når han finner på ting med andre jenter. misforstå meg rett, han har all rett til å gjøre som han vil, men skulle bare ønske jeg kunne være en del av det. for han spurte meg ut forrige helg hjem til seg, hvor vi kunne se på film. men jeg sa nei, pågrunn av en ekkel og kvalmende følelse i magen. skjønner ikke helt hvorfor den følelsen kom, for jeg liker han jo godt.. jeg antar at jeg bare ikke turte - han sier det også hele tiden. - sånn, du sa jo nei sist gang, så du vil vel sikkert ikke nå heller.. eller tørr du? - litt irriterende det der) (...) Luremus får hva luremus fortjener? Nå vet jeg ikke hvor mye deres religion kommer i veien for normale forhold, men at han har en opplevelse av at du er en person som sier nei til å gjøre noe høres ikke så veldig bra ut for forholdet mellom dere to. Og hvorfor skal han ha det kjipt bare fordi du har en dårlig kveld? er ikke kristen, og vil ikke si at jeg er en luremus. har jo selvsagt følelser for han, men er liksom det å gå ut av komfor sonen som skremmer meg. Du må ut av komforsonen ellers vil du aldri vinne over din frykt. Dere må nesten møtes om du vil noe mer. Lenke til kommentar
Alma04 Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 ingen klarer å skype HVER dag og holde samtalen interessant, han prøver jo å ta det til det neste steget. som er å møtes face2face mere, og du takker nei og lurer på hvordan du skal ta det videre? Du må jo møte han, eneste riktige. Vil du ha KUN et avstandsforhold til han eller vil du ha et ordentlig forhold? Det er bare skummelt i begynnelsen, så blir det jo bra Den "kvalmende" følelsen i magen kalles angst og er noe man opplever av og til du er bare spent, redd og nervøs fordi du liker han, men du må for guds skyld(noe du tydeligvis setter pris på), ikke la følelsen stoppe deg fra å møte han.... "uskyldig moro" er du garantert ikke, religiøse mennesker får ikke bedrive uskyldig moro i livet. gode råd, altså. - men er ikke kristen, ikke han heller. går bare på tensing på grunn av det gode miljøet der har jo foreslått for han at vi skal finne på noe, og han sier jo ja. men virker som at han glemmer det. for plutselig har han andre ting han skal gjøre + pluss at vi ikke prater like mye sammen. kan nå plutselig gå mangen timer før vi prater sammen. litt dumt, egentlig. sendte han en melding, hvor jeg skrev at jeg har fått ''sansen'' for han, og lurte på hva han tenker/føler. fikk da til svar at han ikke er ute etter en kjæreste, han synes jeg er kjempe hyggelig og skal ikke slutte å prate med meg. føles ut som om jeg ble friendzoned. som ett slag under beltestedet. prøver å ta initativet til å prate med han, men det går gjerne flere timer før han svarer og føles litt ut som at jeg maser på han. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 ingen klarer å skype HVER dag og holde samtalen interessant, han prøver jo å ta det til det neste steget. som er å møtes face2face mere, og du takker nei og lurer på hvordan du skal ta det videre? Du må jo møte han, eneste riktige. Vil du ha KUN et avstandsforhold til han eller vil du ha et ordentlig forhold? Det er bare skummelt i begynnelsen, så blir det jo bra Den "kvalmende" følelsen i magen kalles angst og er noe man opplever av og til du er bare spent, redd og nervøs fordi du liker han, men du må for guds skyld(noe du tydeligvis setter pris på), ikke la følelsen stoppe deg fra å møte han.... "uskyldig moro" er du garantert ikke, religiøse mennesker får ikke bedrive uskyldig moro i livet. gode råd, altså. - men er ikke kristen, ikke han heller. går bare på tensing på grunn av det gode miljøet der har jo foreslått for han at vi skal finne på noe, og han sier jo ja. men virker som at han glemmer det. for plutselig har han andre ting han skal gjøre + pluss at vi ikke prater like mye sammen. kan nå plutselig gå mangen timer før vi prater sammen. litt dumt, egentlig. sendte han en melding, hvor jeg skrev at jeg har fått ''sansen'' for han, og lurte på hva han tenker/føler. fikk da til svar at han ikke er ute etter en kjæreste, han synes jeg er kjempe hyggelig og skal ikke slutte å prate med meg. føles ut som om jeg ble friendzoned. som ett slag under beltestedet. prøver å ta initativet til å prate med han, men det går gjerne flere timer før han svarer og føles litt ut som at jeg maser på han. høres tapt ut spør du meg, kanskje han synes du er for forsiktig og uskyldig? Forsøke litt mere aggresiv approach? Sende utfordrende snaps til han f.eks? Send bilde av at du ligger på magen og tar bilde av rumpa di med truse på f.eks..... hvis du ikke får en reaksjon fra han da så får du aldri det Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Moderatormelding Jeg har ryddet litt i tråden. 13 (!) innlegg forsvant pga. off topic om grammatikk. Skrivefeil skal ikke kommenteres i tråden. Tilbake til topic. Kommentering av moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg