Niklasp Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Dette er jobben for deg som elsker ny teknologi og dingser.Teknofil søker ny frilanser Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg sitter her og skriver med glimt i øyet nå. 1 Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Vil dette si at man må skrive fra lokalene deres i Oslo? Eller kan man jobbe hjemmefra så lenge artiklene blir skrevet? Endret 14. november 2014 av mrdalesen Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Frilanser? Stilling? What? Ansetter man frilansere? Trodde man som frilansere gjorde som man ville og solgte det man produserte til forskjellige aktører? 3 Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Vil dette si at man må skrive fra lokalene deres i Oslo? Eller kan man jobbe hjemmefra så lenge artiklene blir skrevet? Man kan jobbe fra hvor man selv ønsker, men det er helt klart mest praktisk om man er i Oslo-området så det er mulig å treffes jevnlig. 1 Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Frilanser? Stilling? What? Ansetter man frilansere? Trodde man som frilansere gjorde som man ville og solgte det man produserte til forskjellige aktører? Det er korrekt. Som frilanser kan man jobbe for flere oppdragsgivere, og jobbe på de tidspunkt og perioder man selv ønsker. Lenke til kommentar
Kim Berg Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Søknad er på vei i posten over helga! Trenger jo bare å sende kvitteringer på alle mine kjøp gjennom årene, så viser det seg at jeg er stykke over middels interessert i 'duppeditter'; Gadgets, Stereo, Tv, Datamaskiner,, Maskinvare, Software, Nettbrett, Mobiltelefoner og alt innenfor sjangeren fra smått til stort Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 " Vi ønsker å komme i kontakt med deg som: Brenner for ny teknologi Formulerer deg feilfritt på norsk Skriver raskt og effektivt, med glimt i øyet Er over 18 år" Hvis det er et krav for å jobbe hos TEK så tror jeg dere må gi sparken til mange som skriver artikkler for dere. Det er veldig mange skrivefeil ute og går hos dere. Sorry hvis jeg er slem, men det er viktig å få ut fakta til folket! Wikipedia FTW????..... lol Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 artikkler Dobbel konsonant forenkles ved ny konsonant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYdNbk55zt Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 " Vi ønsker å komme i kontakt med deg som: Brenner for ny teknologi Formulerer deg feilfritt på norsk Skriver raskt og effektivt, med glimt i øyet Er over 18 år" Hvis det er et krav for å jobbe hos TEK så tror jeg dere må gi sparken til mange som skriver artikkler for dere. Det er veldig mange skrivefeil ute og går hos dere. Sorry hvis jeg er slem, men det er viktig å få ut fakta til folket! Wikipedia FTW????..... lol Hva i all verden har Wikipedia med den saken å gjøre da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg