warioman Skrevet 14. november 2014 Rapporter Del Skrevet 14. november 2014 Da jeg fikk en feil med mitt beyerdynamic mmx 300, måtte jeg returnere den til cdon. Jeg bestemte meg deretter for å handle hos min lokale elkjøp butikk, slik at dersom et problem oppstår, kan jeg bare dra dit istedet for å drive med sending att og frem. Jeg skal dermed ha meg enten Sennheiser game one, eller sennheiser game zero. Jeg har ikke hatt "open" headsett før. Jeg ser folk sier at game one er best soundstage pga "open". Jeg har en pc som lager litt viftelyd, så vil dette være til hinder for meg om jeg kjøper One? Er litt lei av slike closet headphones, pga at jeg blir litt sår i skallen etter å ha hatt de på en stund. Hvilken av zero og one vil dere anbefale? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 14. november 2014 Rapporter Del Skrevet 14. november 2014 Har vel lite å si hva andre synes. Hver sin smak. Prøv et åpent å se om du liker det. Returner det hvis ikke Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 14. november 2014 Rapporter Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Takler du å spille når du bruker høytalere uten å irritere deg over viftelyd ville jeg helt klart gått for open headset. Men husk å ha ett bra nok lydkort da, har du ikke det vil lydkvaliteten være dårlig uansett hva du bruker. Jeg har hatt både open og closed (PC350 closed og One open) og foretrekker selv open. Det er lettere å høre hvor lyd kommer fra, noe som vil gi deg en fordel i FPS spill. Når det gjelder film og musikk er lydopplevelsen helt klart mye bedre i forhold til closed. Endret 7. januar 2015 av The Priest of YouTube Lenke til kommentar
sevs Skrevet 14. november 2014 Rapporter Del Skrevet 14. november 2014 Hvis du er usikker bør du gå for Beyerdynamic Custom One Pro. Der kan man justere hvor åpne de skal være. Lenke til kommentar
warioman Skrevet 14. november 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2014 Jeg har creative sound blaster x-fi hd lydkort, så det skal vel drive dem ganske greit? Har bestilt game one, så det blir spennende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå