bjorni99 Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Lastet for rundt en uke siden ned Beyond Earth fra Steam, og til min store skuffelse klarte ikke spillet å åpne skikkelig. Det går helt fint å trykke på play, og introvideoen spilles av uten problemer. MEN når jeg kommer til skjermen med tre romskip, et oversiktsbilde av jorden og Civ logoen... Da går det aldri videre, før spillet etter alt mellom 2 sekunder og 10 minutter krasjer. Jeg prøvde på ny og på ny, jeg reinstallerte spillet, men ingenting funket. Etter en oppgitt uke prøvde jeg for morro skyld igår kveld på ny. Og det funket. Jeg kom meg inn til menyen, fikk startet spillet, og spilte i et par timer. I dag, når jeg skulle fortsette, ble jeg atter en gang trist når spillet nok en gang nektet å starte... Og etter litt research rundt på nettet innser jeg at jeg ikke er den eneste med det problemet. Men er det noen som har noen løsninger på problemet? Jeg setter utrolig stor pris på hjelp! Pc en min er en snart tre år gammel asus (Asus K53SV) som da kostet rundt 6,5K om det skulle være til hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå