Gå til innhold

Google Chrome åpner ny fane hver gang en link klikkes på

Br?stopp

Anbefalte innlegg

Problem 1

Finnes det en mulighet til å slippe at Chrome åpner en ny fane hver gangman klikker på en link? Jeg har som sikkert mange andre snarveisknapper på musa som gir meg muligheten til å gå tilbake til foregående side. Det er temmelig irriterende å lukke en fane hver gang man har vært innom en side.

Problem 2

Jeg har vel stilt spørsmålet tidligere, men prøver igjen. Jeg har på alle mine maskiner med Chrome installert fått tilbud om oversettelse fra engelsk til norsk. Denne funksjonen får jeg ikke til fungere. Jeg har sjekket ut innstillinger>vis avanserte innstillinger>Språk>Tilby oversettelse av nettsider på språk du ikke kan lese..(denne er haket på)>Administrer Språk>Se vedlagte fil med skjermdump som viser hvilke innstillinger maskinen er innstilt på, forøvrig dette viser de andre maskinene også (både Windows og Mac).

På forhånd takk!

post-32633-0-68579100-1415961311_thumb.jpg

Endret av Br?stopp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er bilde relatert til problemet?

gå til google.com, gjør et søk (på hva som helst) og trykk på tannhjulet som dukker opp øverst til høyre i søket. velg instillinger for søk

Nest nederste alternaltiv skal være følgende: "Hvor resultater åpnes" denne skal være unchecked.

For translate problemene, kansje prøv å krysse ut Engelsk (USA) og Engelsk i fra språk listen som er vist i screen shote?

Endret av Nexx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...