Gå til innhold

XP spørsmål


Gjest Slettet+1374861

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1374861

jeg har hatt litt problem med flere brukere. jeg installerer ett program på min bruker også vil den andre brukeren ha tak i det, men det gikk ikke nei! dette var svært skuffende! fiksa i official release kanskje?

 

jeg lurer på hvordan det funker med gamle spill som Space Quest og Police Quest og sånne spill (da mener jeg de gamleste av dem). har jo hørt litt av hvert om dette med support for gamle spill, men ikke noe sikkert. har ikke hatt tid til å prøve dette selv siden jeg bare har tilgjengelighet til XP sirka en gang i uka.

 

jeg har litt spørsmål om dette "restore point" greiene jeg hører snakk om. noen som kan forklare meg dette litt nermere?

 

jeg har også hørt litt om innebygd brenne program og slikt i media player og i selve XP. hva er dette for noe?? har også hørt at Easy CD Creator 4 ikke funker. er dette rett?

 

jeg har nå ME installert på min hjemmePC. hvordan vil det virke for meg å installere XP nå da? jeg har lite lyst på å miste noe i denne prosessen eller få problemer med program pga. registry tull.

 

jeg har btw. en 400MHz P2 MMX, 128MB PC66 RAM, SB64, GF2PRO, 17GB harddisk. vil dette vere lite for XP? hva er system requirements for XP? hvor mye diskplass tar XP?

 

_________________

viCtim.jpg

- you are the perfect drug

 

[ Denne Melding var redigert av: viCtim på 2001-10-20 16:16 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjørt XP i en måned nå, og jeg har inegn problemer med program-sharing... Hva slags programmer er det du installerer egentlig?

 

Space Quest, Jones in the Fast Lane, Super Frog og alle de andre klassikerne funker, men uten lyd. En kan ikke bruke 16-bits lydkortdrivere til 32-bits Windows.

 

Restore point vil si at hvis du tilfeldigvis skulle legge inn en dårlig driver, dårlig programvare, e.l., så kan du gjenopprette systemet ditt akkurat slik det var før installasjonen hvis det gikk galt.

 

Jeg vil bare minne om at Easy-CD 5 kom for lenge siden. Brenneprogrammet i XP er utmerket. Du trenger ikke noe annet. For øvrig så er brenneprogrammet som er innebygd basert på Easy-CD-motoren.

 

Oppgradering fra ME til XP går knirkefritt. Jeg kjenner noen som har prøvd.

 

Hmm. Du har litt dårlig maskin. Kanskje mer minne ville ha hjulpet. Hadde jeg vært deg ville jeg ha kjørt ME en stund til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

>Har kjørt XP i en måned nå, og jeg har inegn >problemer med program-sharing... Hva slags >programmer er det du installerer egentlig?

 

ehm. Office XP. litt problem med en LAN monitor (til å disconnecte/connecte med)

 

>Space Quest, Jones in the Fast Lane, Super Frog og >alle de andre klassikerne funker, men uten lyd. En >kan ikke bruke 16-bits lydkortdrivere til 32-bits >Windows.

 

kan ikke si lyd er den store opplevelsen i disse spillene uansett. ikke dårlig av microsoft ;)

 

>Restore point vil si at hvis du tilfeldigvis skulle >legge inn en dårlig driver, dårlig programvare, >e.l., så kan du gjenopprette systemet ditt akkurat >slik det var før installasjonen hvis det gikk galt.

 

helt identisk?? ikke dårlig. hørte noen sa at det tar lang tid??

 

>Jeg vil bare minne om at Easy-CD 5 kom for lenge >siden. Brenneprogrammet i XP er utmerket. Du >trenger ikke noe annet. For øvrig så er >brenneprogrammet som er innebygd basert på Easy-CD->motoren.

 

okay. bare jeg som ikke har skaffa meg easy5 enda ;)

 

>Oppgradering fra ME til XP går knirkefritt. Jeg >kjenner noen som har prøvd.

>Hmm. Du har litt dårlig maskin. Kanskje mer minne >ville ha hjulpet. Hadde jeg vært deg ville jeg ha >kjørt ME en stund til.

 

tror jeg kjører ME litt til ja. planlegger upgrade snart uansett ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...