Bytemare Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Jeg skal ha dette etterhvert. Er så mye gode spill på en gang at jeg sliter litt med å prioritere hvem jeg skal kjøpe først (ev. bare kjøpe alle). Samme her, GTA til tirsdag, Dragon Age slutten av uka.... uff vi har det tøft fremover xD ohh, Assassins Creed Unity ender vel også opp i hylla før jul Endret 14. november 2014 av Bytemare Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Ikke glem halo mcc og lbp3.... Drukner jo i gode titler. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Kanskje bare koble fra internett enn så lenge da .... ? Bare spill i vei du. Fikk selv Halo Mcc seks dager før release og koste meg fra første sekund. Det er butikkens ansvar å ikke ditt å overholde disse fristende. 1 Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Fikk mitt til PC idag, men er vel ikke noe håp siden det går gjennom UPLAY, får vel ikke launchet det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå