Bytemare Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Var såpass heldig at komplett sendte meg FarCry 4 til Xone i dag. Vil jo selvsagt spille dette asap, men litt redd for at MS skal banne dem som logger seg på for tidlig. Er singel player delen jeg først kommer til å spille, og eventuelt online delen senere hvis den er bra. Fare for at jeg kan blir bannet og helst bør vente til tirsdagen den 18, som er lanserings datoen ? Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) de kan se hva du har spilt singleplayer på ja. Endret 14. november 2014 av mrdalesen Lenke til kommentar
Bytemare Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 Kanskje bare koble fra internett enn så lenge da .... ? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Finnes det egentlig noen som har blitt bannlyst for å spille et spill tidlig? Det virker på meg som en slik sak som alle kjenner til, men ingen kan bekrefte. Det er bare 4 dager for tidlig uansett, så jeg har vanskelig for å tro at de vil foreta seg noe som helst. Hvis det er noen her som bryter loven, så er det Komplett, ikke du. Endret 14. november 2014 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Bytemare Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 Finnes det egentlig noen som har blitt bannlyst for å spille et spill tidlig? Det virker på meg som en slik sak som alle kjenner til, men ingen kan bekrefte. Det er bare 4 dager for tidlig uansett, så jeg har vanskelig for å tro at de vil foreta seg noe som helst. Hvis det er noen her som bryter loven, så er det Komplett, ikke du. Ja bare så kjipt skulle skje noe. Men dem har sikkert gjort en glipp. Komplett sender ut FarCry og GTA i dag men jeg valgte å hente varen selv på lageret dems. Hadde håpet på GTA først, men ser ut som dem faktisk holder den igjen til den 18. Og glippen dem gjorde var på FarCry sendt på hentebu, og ikke posten. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Finnes det egentlig noen som har blitt bannlyst for å spille et spill tidlig? Det virker på meg som en slik sak som alle kjenner til, men ingen kan bekrefte. Det er bare 4 dager for tidlig uansett, så jeg har vanskelig for å tro at de vil foreta seg noe som helst. Hvis det er noen her som bryter loven, så er det Komplett, ikke du. Ja bare så kjipt skulle skje noe. Men dem har sikkert gjort en glipp. Komplett sender ut FarCry og GTA i dag men jeg valgte å hente varen selv på lageret dems. Hadde håpet på GTA først, men ser ut som dem faktisk holder den igjen til den 18. Og glippen dem gjorde var på FarCry sendt på hentebu, og ikke posten. de kan jo se aktiviteten din neste gang du logger på, se achievements og spilletid og alt Lenke til kommentar
Booz Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Har aldri hørt om folk som blir bannet av å spille et spill for tidlig på Xbox One, er komplett som har gjort en feil ikke du. Du blir garantert ikke bannet, vedder 50% av en ny Xbox One på det. 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Er jo sikkert mange som har fått FarCry 4 og spilt det. Men da hovedsakelig journalister. Men går det ann å bare installere og så bare hoppe rett inn i spillet da? Du trenger ikke internettilkobling for å aktivere det elns? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Har spilt mange spill mange dager før offisiell release (Fikk f.eks. COD:AW 4 dager før release og det fungerte både single- og multiplayer (hvorav på sistnevnte var det mange som allerede spilte det)). Det er ikke noe de banner deg for. Tror heller ikke det finnes noe i retningslinjene for xboxen din at dersom du besitter et spill før release så blir du bannet. Det hadde nok ikke blitt godt tatt imot dersom de bannet folk for dette. Om de tenker å få bukt på problemet så er det mer sannsynlig at de hadde stilt krav om aktivering på nett for så at du ikke fikk startet det før release-datoen (slik som med digitale spill). Men siden dette ikke er gjort så ser jeg heller ingen grunn til at de ser på dette som noe stort problem. Lenke til kommentar
Jooaboa Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Du kan fint spille spillet når du har mottat det. Mange som gjør det. Sålenge du ikke legger ut bilder/video/streamer spillet så har du ikke noe å bekymre deg for. Lenke til kommentar
Bytemare Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Takk for alle tilbakemeldinger har vært å henta spillet på komplett nå, han som leverte det ut tror jeg ikke registrerte noe som helst heller. Kunne jo vært en siste sjekk der liksom ? Blir jo spennende å teste det i helga, selv om GTA får første pri på tirsdag. Endret 14. november 2014 av Bytemare Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Finnes det egentlig noen som har blitt bannlyst for å spille et spill tidlig? Det virker på meg som en slik sak som alle kjenner til, men ingen kan bekrefte. Det er bare 4 dager for tidlig uansett, så jeg har vanskelig for å tro at de vil foreta seg noe som helst. Hvis det er noen her som bryter loven, så er det Komplett, ikke du. Vet ikke hvor lenge før, men det var jo ban-waves for chippede konsoller på 360, der den eneste plausible forklaringen til at de valgte folk for ban var at de spilte spill mye tidligere enn release (og dermed måtte ha en chippet konsoll) AtW Lenke til kommentar
Booz Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Microsoft kunne vel detektere om du spilte med backup kopier pga forskjellige responstider på sjekker som ble gjort i firmwaren på drevet. Var forskjell på review kopier og retail også, dessuten hjalp det ikke akuratt på og spille et spill 6mnd før lanseringsdato. men nok offtopic fra meg... Endret 14. november 2014 av Booz Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 ATWindsor: Husker det var en del snakk om det der for noen år siden, ja. Men da var det snakk om modifiserte konsoller, og piratkopierte spill. Det er såklart mulig at det er der disse ryktene stammer fra. Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Tviler på at du blir banna. Har en på vennelista som jobber på spillsjappe, og han spiller alltid spill flere dager før det kommer ut. Xbox One. Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Når jeg anmeldte spill så fikk jeg de alt fra 3-4 uker til dagen før. Aldri blitt bannet for det. De har heller sagt noe om hvilken gamertag jeg måtte bruke. Ingenting å bekymre seg for. Kjøp inn godteri og masse brus og kjør på! God helg 1 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Du blir ikke bannet for å spille noe for tidlig.Det er butikkenes ansvar å holde spill til release dato.Det er ikke forbrukers ansvar å vente med å skubbe inn platen til release date. Det finnes faktisk folk rundt om som ikke engang vet release dato på spill.De bestiller, det kommer i posten, og de spiller. Uansett dato. Spill både single player og online så mye du vil.Det vil ikke ramme deg som sluttbruker. 1 Lenke til kommentar
Bytemare Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 https://www.youtube.com/watch?v=ChUQjLsdC64 Da skal dette absolutt testes i kveld med god samvittighet selv om komplett røra med datoen Takk til alle som fikk nervene mine roet ned Lenke til kommentar
Bytemare Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Installering på gang. Er det flere som skal spille dette? Tenker da på feks co-op som sikkert er artig sammen Endret 14. november 2014 av Bytemare Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg skal ha dette etterhvert. Er så mye gode spill på en gang at jeg sliter litt med å prioritere hvem jeg skal kjøpe først (ev. bare kjøpe alle). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå