Majorp Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 For noen måneder siden var det en person på forumet som la inn en link til en side for å beregne hvor stor strømforsyning man trenger. Noen som vet adressen/linken? Wow, beregnet minimum PSU 392W. Har 340w fra Chieftech jeg. hehe. Har funket fett så langt heldigvis. hehe. Pc'en står jo på døgnet rundt oxo. Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 For noen måneder siden var det en person på forumet som la inn en link til en side for å beregne hvor stor strømforsyning man trenger. Noen som vet adressen/linken? Wow, beregnet minimum PSU 392W. Har 340w fra Chieftech jeg. hehe. Har funket fett så langt heldigvis. hehe. Pc'en står jo på døgnet rundt oxo. Jeg har 392 med en strømforsyning på 350 Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hold deg unna databutikken, min erfaring : Kjøper en ny pc, ødelagt kabinett 5 måneder senere Får ett nytt, etter å ha sendt i retur! det er også ødelagt!! Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hold deg unna databutikken, min erfaring : Kjøper en ny pc, ødelagt kabinett 5 måneder senere Får ett nytt, etter å ha sendt i retur! det er også ødelagt!! 5 måneder ? Det er jo helt utrolig da! At det går ann å drive butikk på den måten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå