d3vil87 Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Hei! Sitter og lurer på om jeg vil kjøpe meg min første Audi, av den typen som tittel beskriver. Er dette en ok bil? eller bare masse ekstra utgifter som gjør at jeg kan like så greit se på noe annet i stedet? Tenkte da på automat utgaven, da min forlovede trives best med det. Den jeg har sett på er kjørt ca 220 000 km, men fulgt alle servicer. Burde jeg likevel bekymre meg for den lange kjørelengden? Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Det lille jeg kjenner til Audi tilsier ay det er nå når den har bikket 200.000KM at utgiftene virkelig kommer. Jeg ville vært meget forsiktig med å satse sparepengene på noe slikt. Et av veldig få merker jeg ville vurdert med slik kjørelengde, er Mercedes. Slett ikke feilfri de heller, men de er i det minste bygget for å vare adskillig lengre enn det VAG gjør. 4 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Tja, hva skal man si. Det finnes biler som er billigere i drift. Men dersom du kjenner et bra bilverksted som kan sjekke bilen skikkelig inkludert automatkassen, så er ikke dette no go. Men vær forberedt på en lang liste med dårlige bremser og hjuloppheng. Vær også obs på om bilen har vært kollisjonsskadet. Dersom bilen har vært omlakkert eller reparert eller om eier ikke er sikker på dette, da ville jeg sjekket neste bil. Vær også obs på at navigasjon / bilstereo ofte er utdatert og uten 2x Din brønn for bilstereo. Lenke til kommentar
Indian Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Jeg var å så på en 1999 Passat 1,9 TDI Executive med helskinn interiør. Bilen hadde gått 212,000 km med EU til 11/2016. Den ble solgt for 25,000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå