Nexus321 Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Hei, Jeg har lagd en en tinder profil. Det er sjeldent at jeg får matches. På min profil bildet går jeg med dress og jeg syntes at jeg ser bra ut. Men litt usikker hva bør forbedres. Har noen tips? plus når jeg får matches, sender jeg dem meldinger men jeg får aldri svar tilbake? Hva bør eg tekste???? HJELP!!! Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Flere bilder med venner. Helst med andre jenter. Alltid en slager. Viser at du har sosial status og at du har andre kvinner i livet ditt. Spørs litt på hvilke jenter du ønsker. Noen jenter liker svette barisbilder fra Syden eller PT-studie i Bali, andre jenter syns det er griseharry. Selvrealisering i form av fallskjermhopp, friluftsliv og reise er en gjenganger på Tinder, og er nesten obligatorisk. Det verste du kan ha er kun ett bilde, og på det ene bildet sitter du alene i snowboardbuksa og pelsjakka med knæsj lue og griller marshmallows på et lite bål, selvfølgelig med ryggen vendt mot kamera. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Begynn med å finne på noe bedre enn tinder. 6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Ikke hør på lille pjukken. Har du hobby eller er aktiv, vis det + et par bilder hvor man ser ansiktet ditt godt. Ellers må du styre unna barings tatt i speilet, bilde med bare jenter osv. Det gir dårlig vibes Jente Anonymous poster hash: 448e4...15f Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Gå ut døra istedet kompis, ikke prøv å finne noe på en app 4 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Begynn med å finne på noe bedre enn tinder. Hva anbefaler du? Lenke til kommentar
Flatlus Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg får inntrykk at du bruker tinder som en siste utvei. Jeg har ikke brukt tinder, men jeg ville brukt den til å si halvdrøye ting og gjøre noe morsomt ut av alle samtalene. Lenke til kommentar
DjengisFaen Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Gro deg en hockeysveis. Alle mine matches forteller meg at jeg er meget unik. Fått veldig mye bra oppmerksomhet fra damene etter at jeg gikk til anskaffelse av hockeysveis. 3 Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Begynn med å finne på noe bedre enn tinder. Hva anbefaler du? gå på byen om det er av interesse, vær med venner annet enn hjemme, snakk med folk på jobb/skole Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Håpløse råd her i tråden. Ha et eller to bilder hvor man ser deg godt, altså at man ser hvordan du ser ut. Ikke "gjem" deg bak en caps eller skygge etc. Ta mange hundre bilder med en kompis og be noen jenter som ikke kjenner deg sortere ut de to-tre beste. Og noen DON'Ts: Ingen fyllebilder, ingen bilder med andre, ingen sportsbilder, ingen fjellbilder og i alle fall ingen penisbilder! 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Hva hvis man har en helsikkes stor penis? 6 Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Konklusjon: det enkle er ofte det beste. Eksempel: 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Ta mange hundre bilder med en kompis og be noen jenter som ikke kjenner deg sortere ut de to-tre beste. Det er jo ikke så lett? Langt fra alle som vil legge ut en masse bilder av seg selv på et forum f.eks. Anonymous poster hash: a7cff...ea6 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Bare to ting som betyr noe for å få match. 1) kjekk og fotogen 2) vise at du er vellykket. Venner, hobbyer... Og så er det bare å passe på at man ikke overdriver eller fremstår som slesk. Hva man skal skrive er vanskeligere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Bilder av attraktive menn som stråler selvtillit, enkelt og greit. Sistnevnte er viktigst. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Det er jo ikke så lett? Langt fra alle som vil legge ut en masse bilder av seg selv på et forum f.eks. Anonymous poster hash: a7cff...ea6 Tanken var at kanskje en venninne av en venninne skulle vurdere bildene. Det er vanskelig å vurdere bilder av seg selv, siden man er farget av eget syn Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Men hvis han ser ut som han tror han er noe, såå deilig og sexy osv, så er ikke det bra heller Jente Anonymous poster hash: 448e4...15f Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Dope Endret 14. november 2014 av Pinng Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Dope Endret 14. november 2014 av Pinng Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Sorry ass. Endret 14. november 2014 av Pinng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå