Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder tips. Hva er det jenter ser etter?

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg har lagd en en tinder profil. Det er sjeldent at jeg får matches. På min profil bildet går jeg med dress og jeg syntes at jeg ser bra ut. Men litt usikker hva bør forbedres. Har noen tips? plus når jeg får matches, sender jeg dem meldinger men jeg får aldri svar tilbake? Hva bør eg tekste???? HJELP!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere bilder med venner. Helst med andre jenter. Alltid en slager. Viser at du har sosial status og at du har andre kvinner i livet ditt.

Spørs litt på hvilke jenter du ønsker. Noen jenter liker svette barisbilder fra Syden eller PT-studie i Bali, andre jenter syns det er griseharry. Selvrealisering i form av fallskjermhopp, friluftsliv og reise er en gjenganger på Tinder, og er nesten obligatorisk.

Det verste du kan ha er kun ett bilde, og på det ene bildet sitter du alene i snowboardbuksa og pelsjakka med knæsj lue og griller marshmallows på et lite bål, selvfølgelig med ryggen vendt mot kamera.

Lenke til kommentar

Håpløse råd her i tråden. Ha et eller to bilder hvor man ser deg godt, altså at man ser hvordan du ser ut. Ikke "gjem" deg bak en caps eller skygge etc. Ta mange hundre bilder med en kompis og be noen jenter som ikke kjenner deg sortere ut de to-tre beste.

Og noen DON'Ts: Ingen fyllebilder, ingen bilder med andre, ingen sportsbilder, ingen fjellbilder og i alle fall ingen penisbilder!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...