Gå til innhold

trenger Palestina en ny "Hitler"?


Gjest bruker-354933

Anbefalte innlegg

Gjest bruker-354933

LES DETTE ALLE!!!

 

Har i det siste tenkt mye på Palestina og Israel konflikten. Det er noe jeg lurer jeg på: Er det dårlige ledere i Palestina som er grunnen til at befolkningen lider og at Israel fortsetter å okkupere nye områder? Slik konflikten er nå tviler jeg på en løsning som begge sider er enige i. Et alternativ kunne være at Palestina tar tilbake de okkuperte områdene ved bruk av militær makt og gir sionistene i Israel to alternativer: Enten aksepterer de enstatsløsning der både muslimer og jøder har like rettigheter, eller så får jødene i Israel 24 timer på å flytte ut av landet. Israel vil nok aldri akseptere noen av de nevnte alternativene, og vil derfor gå til krig med Palestinerne (noe de allerede er i..) Men denne gangen vil de (ved hjelp av USA) kanskje okkupere hele Palestina og gjøre det om til en stat: altså Israel. Palestina vil selvfølgelig gjøre motstand, men har absolutt NULL sjans mot den overlegne militærmakten Israel. Det er da spørsmålet mitt spiller en stor rolle... Hva skal til for at Palestinerne vinner denne "krigen" og får tilbake landet sitt? La oss si at den dag i dag er det en leder der ute som er like karismatisk og en god taler som Hitler, en like god erobrer som Djengis Khan og en like god hærfører og militær geni som Alexander den store...og DENNE lederen lever altså i Palestina. Er det en slik leder Palestina trenger i dag? og tror du en slik leder vil noen gang eksistere?? hva tror du? TAKK for innspill... beklager evt skrivefeil.

Endret av bruker-354933
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

INGEN kommentar...? hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Tror du virkelig at Palestinerne ønsker en stat hvor jøder og kristne har like rettigheter som muslimer?

Tror du en eventuell palestinsk stat vil bli fri og demokratisk?

 

Jeg personlig tror at en palestinsk stat kommer bare til å bli nok et islamistisk rasshøl på kartet.

 

Israelske statsborgere har jo så å si like rettigheter uansett om de er muslimer eller jøder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...