madelenan Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Hei. Jeg bestilte nå en billett på NSB sin app, men klarte å bestille feil tidspunkt. Jeg har nå avbestilt den og fått bekreftelse på refusjon på mail. Det jeg lurer på er om jeg får tilbake pengene med en gang, eller hvor lang tid det i isåfall tar? Poenget er at jeg er blakk hvis jeg ikke får tilbake de pengene med en gang. Lenke til kommentar
dovifte Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Hvorfor lage en tråd? Ring heller ned til NSB. https://www.nsb.no/om-nsb/kontakt-oss Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 "HEI! Jeg er midt i en krise og huset mitt brenner, la meg lage en tråd på internett om det!" 3 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Pengene blir betalt tilbake, dette tar normalt rundt 3-5 arbeidsdager. Kan også ta lenger tid. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg kan bekrefte det sitronkaken forteller. Jeg fikk refundert en periodebillett, og det tok to døgn fra jeg var i kontakt med kundeservice til pengene var tilbake på konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå