Centrux Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Hei!Jeg prøver å tilbakestille PCen min til slik den var når jeg kjøpte den fordi den har blitt litt treg og det er mye tull med den, vet ikke om det er på grunn av virus eller hva det er, men i alle fall...Asus Zenbook - Windows 8.1Hver gang jeg prøver å tilbakestille PC'en så får jeg denne beskjeden:"Kan ikke tilbakestille fordi du mangler en nødvendig stasjonsartisjon".Under diskbehandling av PCen vises denne listen med partisjoner:Enkel - standard - OK (EFI-systempartisjon)Enkel - standard - OK (gjennopprettingspartisjon)Enkel - standard - OK (gjennopprettingspartisjon)Enkel - standard - OK (gjennopprettingspartisjon)Enkel - standard - OK (primærpartisjon)Data (D:)- Enkel - standard NTFS - OK (primærpartisjon)OS (C:) - Enkel - standard NTFS - OK (oppstart, sidevekslingsfil, krasjdump - primærpartisjon Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette problemet?Jeg har prøvd å starte PCen med "avansert oppstart" for så å tilbakestille, men samme beskjeden dukket opp da også, vet ikke hva jeg skal gjøre!Håper noen her har peiling! Lenke til kommentar
Centrux Skrevet 15. november 2014 Forfatter Del Skrevet 15. november 2014 Ingen som har noen tips til hvordan jeg kan få renska denne PCen? Lenke til kommentar
WD- Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 (endret) Lagde du gjenopprettings-DVD-er/image-filer da du brukte maskinen for første gang? Hvis ikke, har du eventuelt sett på ASUS sine sider om de lar seg laste ned? Endret 15. november 2014 av WD Lenke til kommentar
Centrux Skrevet 15. november 2014 Forfatter Del Skrevet 15. november 2014 Lagde du gjenopprettings-DVD-er/image-filer da du brukte maskinen for første gang? Hvis ikke, har du eventuelt sett på ASUS sine sider om de lar seg laste ned? Lagde ingen gjenopprettings DVD'er når jeg brukte maskinen for første gang, dessverre. Har heller ikke klart å funnet noe nyttig på ASUS sine sider. Går det ikke an å kjøpe en USB med gjenopprettingsfiler eller noe slikt? Siden vanlig gjenoppretting / tilbakestilling ikke fungerer. Lenke til kommentar
HowardGayle Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Vil tro dette løses ved bare å laste ned Asus Backtracker fra Asus sine hjemmesider, og med det programmet lage en oppstarts USB-pinne? Lenke til kommentar
Centrux Skrevet 22. november 2014 Forfatter Del Skrevet 22. november 2014 Vil tro dette løses ved bare å laste ned Asus Backtracker fra Asus sine hjemmesider, og med det programmet lage en oppstarts USB-pinne? Ok, jeg har gjort dette nå. Jeg har nå to mapper på minnepennen som heter "eDriver" og "Manual". Jeg har lest litt gjennom manualen på engelsk, men fant ikke noe særlig nyttig. Kan du fortelle meg hvilken fil jeg må trykke på inne i "eDriver" mappen for å tilbakestille og renske PCen? Lenke til kommentar
HowardGayle Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Vil tro dette løses ved bare å laste ned Asus Backtracker fra Asus sine hjemmesider, og med det programmet lage en oppstarts USB-pinne? Ok, jeg har gjort dette nå. Jeg har nå to mapper på minnepennen som heter "eDriver" og "Manual". Jeg har lest litt gjennom manualen på engelsk, men fant ikke noe særlig nyttig. Kan du fortelle meg hvilken fil jeg må trykke på inne i "eDriver" mappen for å tilbakestille og renske PCen? Du fant ikke noe nyttig her? http://www.asus.com/support/FAQ/1008640/ Jeg tror ikke jeg har sett en mer idiotsikker manual noengang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå