Ludvig86 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 God kveld! Jeg har en Macbook Pro, som jeg bruker til daglig, men også i studio. Saken er at jeg nå har tatt med meg noe av studioet hjem, og ser at jeg mangler en USB-inngang til å få koblet i MIDI-Keyboardet mitt. Jeg vet sånn ca. hva jeg trenger, men jeg lurte på om det er noe spesielt jeg må tenkte på anng. dette? Er det noen forskjell fra de billigere og de dyre "Switchene" (om det er det jeg trenger?) Vil selvfølgelig ha USB 3.0. Hva går jeg for her? Noen som har tips/råd til dette?Takker for alle innspill! Lenke til kommentar
dovifte Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Da er det bare å ta Google til hjelp: USB HUB 3.0 og vips, der var det noe fra Komplett.no Bare for deg å finne ut av hvor mange porter du trenger og hva du har råd til. Det var vel ikke så vanskelig? 2 Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Hvis keyboardet får strøm igjennom USB bør du kjøpe en USB hub med strømforsyning, ellers kan det hende at du ikke får nok strøm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå