Gå til innhold

Nytt skjermkort, 4 skjermer


Hayer

Anbefalte innlegg

6950 er veldig lite ytelse i.

 

Mener det finnes en hub som het mst eller no. Skulle vel tillate opp til 6 skjemer.

 

Mener jeg leste litt av en diskusjon for lit siden om den men klart ikke finne tråden igjenn.

 

 

Edit:multi stream transport var det vist.

 

Som jeg mener å huske er det bare et kort du får signal fra om crossfire/sli er aktivert btw.

Endret av mna
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lite interessert i å kjøre 2 eller fler skjermkort. Ser for meg at det øker kravet til PSU en del og at det er snakk om en del mer støy? PCen står på et soverom, hadde vært greit om det gikk an å ligge i senga å slappe av uten å høre en konstant susing.

 

Leser gjennom det jeg har skrevet; fremstår vel som en krav stor liten dritt unge som skal ha alt til en femtilapp, men kan strekke meg til 2000,- hvis det da kommer noen åpenbar valg.

 

@mna:

En hub? Høres ikke ideelt ut akkurat. Har sett nok av slike løsninger på jobben. Beveger musa -> 1 sekund før det skjer noe på skjermen.

Lenke til kommentar

Redigerte førsteposten tidligere, men antar at folk ikke leser den hver gang de går inn i tråden :)


"litt spill" vil si SC2, D3, CS:GO, Heroes of the Storm, bare multiplayer.. Spiller aldri noe single-player spill.


Største "problemet" jeg har med spill per dags dato er at det av og til blir litt hakking når det er mange røyk-granater i CS:GO, de andre går stort sett fint. Har opplevd litt hakking i D3 når det har vært mye action på gang, ellers fornøyd.



Spiller i 1920x1080. Kjører vel medium-high i de fleste spill.



Kan vel slenge på; grunnen til at jeg skal ha nytte skjermkort er at det gamle tok kvelden.


Endret av Hayer
Lenke til kommentar

Hvilket skjermkort hadde du? Jeg vil tro R9 280 kortet er et greit valg sammen med 2 miniDP aktive adaptere. Da holder du deg i alle fall under 2K i pris.

 

Husk å ta med 2x miniDP adaptere når du tenker pris på hele pakka :) De koster vel 250-300kr per stk uten å ha sjekket prisen noe særlig...

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

 

Hvilket skjermkort hadde du? Jeg vil tro R9 280 kortet er et greit valg sammen med 2 miniDP aktive adaptere. Da holder du deg i alle fall under 2K i pris.

 

Husk å ta med 2x miniDP adaptere når du tenker pris på hele pakka :) De koster vel 250-300kr per stk uten å ha sjekket prisen noe særlig...

 

Akkurat det gjorde jeg. Skjermkort fra Supersmart kr 1599 + 2 x miniDP adaptere av ca kr 100 pr stk + porto (se post# 19).

Lenke til kommentar

 

Hvilket skjermkort hadde du? Jeg vil tro R9 280 kortet er et greit valg sammen med 2 miniDP aktive adaptere. Da holder du deg i alle fall under 2K i pris.

 

Husk å ta med 2x miniDP adaptere når du tenker pris på hele pakka :) De koster vel 250-300kr per stk uten å ha sjekket prisen noe særlig...

 

Har et par liggende rundt omkring.

Lenke til kommentar

Det funket rett ut av boksen. Plugget i alle, skrudde på PCen, vips var alt på plass. Lastet forsåvidt ikke ned nVidia driveren heller, tror det skjedde av seg selv?

 

 

 

 

rart, på den øverste 780'n min så kan jeg bruke totalt 2x pc skjermer kobla i dvi koblingene, oculus rift i hdmi'en og tv'en i display port uten problemer.

Er det med forskjellig "bilde" på alle "skjermene"?

Jepp. Spill på 1, skype på 2, film på 3 og face på 4

 

 

Skype på en hel skjerm? Hva er "face"?

Lenke til kommentar

Det funket rett ut av boksen. Plugget i alle, skrudde på PCen, vips var alt på plass. Lastet forsåvidt ikke ned nVidia driveren heller, tror det skjedde av seg selv?

 

 

 

 

rart, på den øverste 780'n min så kan jeg bruke totalt 2x pc skjermer kobla i dvi koblingene, oculus rift i hdmi'en og tv'en i display port uten problemer.

Er det med forskjellig "bilde" på alle "skjermene"?

Jepp. Spill på 1, skype på 2, film på 3 og face på 4

 

 

Skype på en hel skjerm? Hva er "face"?

Fjøsboka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...