Sitoy Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Hei, jeg har et spørsmål på en øving som lyder slik: Kvifor eignar eit pakkesvisja nett seg betre enn eit linesvitsja nett for skurfordelt trafikk? Men jeg skjønner ikke hva skurfordelt betyr, kommer ikke noe nyttig av å google det heller... Noen som vet hva det betyr? Lenke til kommentar
dovifte Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Kan du skrive det på engelsk? 2 Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Har vel med plutselig/kortvarig stor trafikk (som ikke er konstant) å gjøre. Tenk på en regnskur. 1 Lenke til kommentar
V_B Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Hvis du søker videre med "Packet switching", "Circuit switching" og "Data burst" så vil du kanskje finne det du leter etter. Hvis du ikke finner det ved hjelp av google så vil du finne svaret i "Computer Network - A top down approach". Lenke til kommentar
Diac Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) lalala Endret 14. november 2014 av Diac 2 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Eg ser helst at du ikkje brukar slike verdensvev-forum for å komme fram til svara på øvingane mine, unge mann. Du finn det du leitar etter i boka. Herman Nå lette han ikke etter svar på spørsmålet som sådan, men en «oversettelse» av ordet skurfordelt. Håper likevel han kan finne det i boka også. 2 Lenke til kommentar
Sitoy Skrevet 15. november 2014 Forfatter Del Skrevet 15. november 2014 Hehe ja det var når trafikken kom i "skurer", aldri sett noen bruke det ordet på den måten så tok litt tid før jeg skjønte det. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Hehe ja det var når trafikken kom i "skurer", aldri sett noen bruke det ordet på den måten så tok litt tid før jeg skjønte det. Sånn blir det når du blander IT og nynorsk. Lenke til kommentar
Schoolboy Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 er det ingen her som forstår finsk? 1 Lenke til kommentar
mna Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 er det ingen her som forstår finsk? ei saa peittää 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå