detvarengang Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) LØNN: Hvis man jobber i kommunen, og får utbetalt den 12. hver måned. Er dette lønn for denne måneden eller er dette lønn for den forrige måneden? BOSTØTTE: Så lurer jeg på.. For å få bostøtte så må man ha lønn under en viss grense. La oss si at denne grensen er 360 000. Tjener man da f.eks 361 000 vil man ikke få noe bostøtte. Jeg tror det likevel er forskjell på om man tjener 250 000 eller 350 000. Den som tjener 250 000 vil få mer i bostøtte enn den som tjener 350 000. Stemmer dette? Saken er den, at vi ligger ann til å ligge rett rundt grensa. Jeg lurer på om det da er lurt av meg å prøve å holde meg under grensa, eller om jeg ikke vil vinne så mye på det uansett? Det er litt surt å tjene f.eks 1000 over grensa, så går man glipp av bostøtte for et helt år.. Endret 13. november 2014 av detvarengang Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 hvis du er bare 1000 over grensen ville du fått nesten ingenting selv om du var akkurat under grensen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå