Hugol Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Hei. Holder på å lære meg Python og er veldig motivert. Lærer gjennom en bok ved navn "Learn Python the Hard Way" og er kommet til en øvelse hvor jeg skal finne pythonkoder på nett for å analysere med mitt repetoar og min kompetanse som nybegynner. Problemet mitt er at det rett og slett ikke klarer å finne et stykk kode å laste ned, for så putte inn i editor og gå i gang med analyse. Burde vel finnes millioner av eksempler for nybegynnere som meg? Jeg antar jeg leter på feil sted eller beskriver søket mitt med feil ord? Hadde satt utrolig stor pris på om noen kunne anbefalt sider eller programmer som er relativt enkle å analysere for en nybegynner, men samtidig litt utfordrende også. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Hei. Holder på å lære meg Python og er veldig motivert. Lærer gjennom en bok ved navn "Learn Python the Hard Way" og er kommet til en øvelse hvor jeg skal finne pythonkoder på nett for å analysere med mitt repetoar og min kompetanse som nybegynner. Problemet mitt er at det rett og slett ikke klarer å finne et stykk kode å laste ned, for så putte inn i editor og gå i gang med analyse. Burde vel finnes millioner av eksempler for nybegynnere som meg? Jeg antar jeg leter på feil sted eller beskriver søket mitt med feil ord? Hadde satt utrolig stor pris på om noen kunne anbefalt sider eller programmer som er relativt enkle å analysere for en nybegynner, men samtidig litt utfordrende også. Takk på forhånd. Det finnes jo bøttevis med Python-prosjekter som ligger åpent på nett. Nå vet jeg ikke hva slags nivå du har kommet til men du finner en lang liste med populære Python-prosjekter på Github. Lykke til! Python er genialt! 1 Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Som nevnt, github. Bare søk etter python. Så vil du finne mange pythonprosjekter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå