Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

helt ærlig, gutta - spiller dere kostbar?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner det. Men hva legger du i gidder? Er det tiltak å svare jenta samme dagen? Kjenner noen som bruker dager, det er for meg ganske rart - hvis man liker jenta da. Bare lurer! :)

Jeg gidder i alle fall ikke spille kostbar, jeg er kostbar... ;)

Neida, jeg gjør ingen bevisste poeng, MEN jeg svarer når jeg har anledning og/eller gidder, jeg svarer ikke fordi det er minst ti sekunder siden jeg fikk melding o.l.

Anonymous poster hash: 00d6d...12d

Lenke til kommentar

Det kommer helt an på. Mulig jeg er et dårlig eksempel, i forhold til det livet jeg lever, men om ei av lekevenninnene mine sender ei melding i løpet av arbeidsdagen gidder jeg sjelden å svare før jeg er kommet hjem fra jobb, med mindre det er middagstilbud da, da er motivasjonen sterkere :)

Jeg går inn for å svare samme dagen da, med mindre det er godt utpå kvelden, men det skjer at det drøyer til neste dag. Det kommer jo selvfølgelig an på hva det er snakk om da, jeg leser stort sett meldingene jeg får rimelig raskt, så ser jeg an om det er noe som krever umiddelbart svar. "Sex i kveld?" kan jo tross alt besvares med et kjapt og enkelt "ja", men svar som krever litt tankegang tar jeg nesten aldri i løpet av arbeidsdagen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Aldri avvist avtaler som en del av et spill, men kan hende at jeg holder igjen litt og kanskje ikke ringer dama vært kvarter selv om jeg kanskje har lyst hvis jeg er skikkelig forelsket.

De jentene jeg avlyser avtaler med og bruker lang tid på å svare er ofte de jeg egentlig ikke er interessert i noe mer med enn vennskap/sex/kos uten forpliktelser og følelser.

Lenke til kommentar

Gutter gjør også dette. Noen i stor skala, andre i litt mindre og noen ikke i det hele tatt. Men det er utbredt.

Men det avhenger selvsagt av hvilken aldersgruppe det er snakk om. Når du sier "gutter" antar jeg det er snakk om sjiktet 15-21, eller deromkring.

Endret av kollolll
Lenke til kommentar

Gutter gjør også dette. Noen i stor skala, andre i litt mindre og noen ikke i det hele tatt. Men det er utbredt.

Men det avhenger selvsagt av hvilken aldersgruppe det er snakk om. Når du sier "gutter" antar jeg det er snakk om sjiktet 15-21, eller deromkring.

Tipper det. Det er vel ganske utbredt blant gutter rundt 20årsalderen? Og når han er usikker på hvor han har jenta.

Lenke til kommentar

alle er forskjellige og vanskelige å sammenligne.

Sånn er det... Kommer an på så mye.

Er det en gutt du kontakter, og han har veldig bra utseende, så kan du regne med han sender mld med mange andre jenter og. Er sånn dagens samfunn er, særlig blant folk på 20 pluss minus. Hagler inn mld hele tiden, enten de er på byen eller ellers. Folk er blitt totalt tlf avhengige.

Så han har sikkert mange andre han skal svare da veit du :)

Du er sikkert tlf avhengig selv også...

Endret av ragge_jz
Lenke til kommentar

alle er forskjellige og vanskelige å sammenligne.

Sånn er det... Kommer an på så mye.

Er det en gutt du kontakter, og han har veldig bra utseende, så kan du regne med han sender mld med mange andre jenter og. Er sånn dagens samfunn er, særlig blant folk på 20 pluss minus. Hagler inn mld hele tiden, enten de er på byen eller ellers. Folk er blitt totalt tlf avhengige.

Så han har sikkert mange andre han skal svare da veit du :)

Du er sikkert tlf avhengig selv også...

Jeg har fått høre at jeg ser mye bedre ut enn han utseendemessig, og tror det er en liten sannhet i det, men for meg, så er han nesten verdens fineste :) Tror ikke akkurat at jentene løper etter han for å være helt ærlig...

Ja, jeg er kanskje litt avhengig av telefonen. Hva har det med saken å gjøre.. =P

Lenke til kommentar

Hender det at dere spiller kostbar ovenfor jenta? At dere avlyser, bruker lang tid på å svare etc? Hvis ja, hvorfor og når gjør dere det? Har dere noen gang fått råd fra kompiser om å være hard2get?

jeg har kjæreste og jeg har aldri leiket hard2get med noen haha, er jeg på kontaktlisten din så er jeg den som svarer kjappest for å si det slik.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...