Schreiber Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Sikkert er bra spill, men noen små bugs er det jo her og der... https://www.youtube.com/watch?v=-PkzIGSyjLQ (btw, til dere vanlige folkene som syter og klager over at humoren min ikke er bra nok: Vennligst drit i å kommentere.) Endret 13. november 2014 av Schreiber 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Fucking Ubisoft altså. Har lagt merke til flere glitcher så langt, og hørt om det fra flere. Men har heldigvis ikke støtta på noen gamebreakere så langt. Tror jeg kommer til å holde meg unna AC framover, ihvertfall rundt lansering. Generelt Ubisoft etter Watch underslash Dogs også. Holder ikke akkurat pusten heller for The Division. Virker generelt som at AC: Unity bare på nye konsoller var for ambisiøst for Ubisoft. Vil heller kjøpe det samme gode spillet lagd for 360/PS3 med bedre grafikk på XB1/PS4 enn et spill som Ubisoft klart teknisk ikke var i stand til gjøre godt nok. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Folk kjøper/spiller faktisk spillene til Ubisoft, altså. Lol. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Far Cry 3 var jo bra. AC Unity kjøpte jeg hovedsakelig fordi samboeren min liker spillene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Haha, glad jeg stod fint over denne søppla her. Artig video dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå