Majjan Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Inquisition leverer et storslått rollespill slik bare Bioware kan.ANMELDELSE: Dragon Age: Inquisition Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Neste fredag kan ikke komme fort nok, gleder meg til dette. 3 Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Sjæl, men jeg prøver meg på spørsmålet igjen.. Hvordan var det å spille et slikt rollespill på xbox (med håndkontroll) vs mus + tastatur som man (jeg ihvertfall) er vant til? Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Litt overrasket, egentlig. Blir nødt til å vurdere nedlasting. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Bioware leverer rollespill slik bare de kan lage. Det beste historiedrevne rollespillet på lang tid. Ja, du kan jaggu få sagt det. https://www.youtube.com/watch?v=oiJYrtbTYMY 5 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 En meget god anmeldelse, men jeg er likevel ikke overbevist at dette spillet er for meg. De diverse videoene jeg har sett av kamper og dialoger virkelig rimelig dårlig for min del, og er tildels kleint i noen situasjoner. Dragon age 1 var virkelig en perle for sin tid. I det minste kommer det et par nye CRPG etterhvert, så jeg ser frem til de kommer ut. Dette spillet derimot, har jeg ingen problemer med å hoppe over. Lenke til kommentar
1969 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Hvor lang tid tar det å nå slutten ? Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Hvor lang tid tar det å nå slutten ? I følge IGN sin anmeldeler brukte han 90 timer på å runde historien. Hvor mye av dette som er sideoppdrag er vanskelig å si, men han kunne fortelle at han fortsatt hadde store deler av verdenen igjen å utforske. Det samme gjelder anmelderen hos Gamespot. Lover bra i forhold til kvantitet. 6 Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Laster ned fra Xbox Live, er på 40% og kan starte spillet allerede Blir bare seks timer spilling da fram til den 18/3, men blir bra seks timer... God anmeldelse, men liker ordningen med EA early access. Da får man virkelig testet. Endret 13. november 2014 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
virtualviper74 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 "Uten å avsløre noe, vil jeg legge til at jeg opplevde spillets slutt som den svakeste delen. Her synes jeg ikke at Bioware leverte hverken det storslåtte dramaet eller den samme evnen til å vise konsekvenser som jeg følte spillet selv la opp til." Så de gjør med andre ord den samme feilen som de gjorde med Mass Effect Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 The Sims 4 og Dragon Age Inquisition , damn EA dere klarte og lage 2 bra spill. 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 "Uten å avsløre noe, vil jeg legge til at jeg opplevde spillets slutt som den svakeste delen. Her synes jeg ikke at Bioware leverte hverken det storslåtte dramaet eller den samme evnen til å vise konsekvenser som jeg følte spillet selv la opp til." Så de gjør med andre ord den samme feilen som de gjorde med Mass Effect Blir jo ikke helt det samme. Tingen med Dragon Age spillene er at hvert av de kan stå alene, eller vet ikke med Inquisition. Mass Effect 3 var en trilogi som måtte levere på et annet nivå og på en annen måte enn det gjorde. Men er selv skeptisk til akkurat det rundt slutten, hva som gjør at flere anmeldere nevner det. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Dragon Age Origins er i hvert fall latterlig bra, DA2 kan jeg ikke si så mye om enda da jeg bare har spilt det litt, men håper dette spillet innfrir forventningene! Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Gamer gir jo alt av sånne spill svinbra kritikk. Nesten alt ender med å være søppel. Dragon age 2 fikk jo 8/10 så jeg kan ikke si jeg stoler på dere i dette tilfellet. Endret 14. november 2014 av Stormwolf 2 Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 The Sims 4 og Dragon Age Inquisition , damn EA dere klarte og lage 2 bra spill. EA har ikke laget dette spillet. Det er Bioware! 1 Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 The Sims 4 og Dragon Age Inquisition , damn EA dere klarte og lage 2 bra spill. EA har ikke laget dette spillet. Det er Bioware! Du mener EA BioWare har laget dette spillet... BioWare er eid av EA. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Personlig synes jeg karakterene til Gamer.no er nokså i samsvar med egne meninger.. Jeg har vært spesielt uenig med 2 karakterer, Majin and The Forsaken Kingdom og Uncharted 2, hvor jeg syntes førstnevnte var særdeles dårlig, og Uncharted 2 var latterlig bra.. Uansett, så betyr bare det at jeg ikke hadde samme opplevelse som de som anmeldte disse spillene. Det betyr ikke at jeg synes de er dårlige anmeldere eller siden Gamer er korrupt, eller lignende. I mitt hode er anmeldere som deg og meg, glad i spill, bare at de forteller om sine meninger om gitte spill, via en anmeldelse, publisert på en nettside som betaler dem. Tror ikke det ligger spesielt mer bak det hele, noen skjult agenda eller ikke. Mine beste venner har ikke samme spillsmak som meg en gang, og ikke tror jeg de er kjøpt og betalt heller, og ikke er vi uvenner eller dårligere venner av den grunn. Vi bare gledes og erges over litt forskjellige elementer.. 3 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Er ganske uinteressert i spillet, 2eren var elendig, consol/mmo sak. Og fra de videoene jeg har sett av dette spillet virker combaten, veldig mmoete Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Det er det jeg er redd også.. mmo-følelsen over kampene.. da:o var genialt på det området, burde aldri gå vekk fra det! 2 Lenke til kommentar
Raxez Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Gleder meg så sinnsykt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå