Gå til innhold

Kontraster


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Det var kontraster må jeg si:-) Treet med det gamle bildekket som huske, klart som dagen, og lekteren i diffust lys i bakgrunnen. Lek og arbeid i en setting i tillegg. Tåkeheimen på venstre side løser seg opp inn i bildet mot høyre. God observert og godt fanget, Walter.

Flottingz!

Lenke til kommentar

Takk for kjapp kommentar og riktig "analyse", Pentaxen. Jeg var redd for at budskapet ikke kom frem tydelig nok. Nettopp det at barn leker i grenselandet til tilstøtende industri var poenget her - og du tok det med en gang. Flott!

 

Dette er heller ikke et vanlig bilde fra meg, men litt sånn "i nøden eter fanden fluer"-øyeblikk, da det for tiden er lite å ta bilder av i "min" egen landskaps sjanger.

 

Mvh,

Walter

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Takk for kjapp kommentar og riktig "analyse", Pentaxen. Jeg var redd for at budskapet ikke kom frem tydelig nok. Nettopp det at barn leker i grenselandet til tilstøtende industri var poenget her - og du tok det med en gang. Flott!

 

Dette er heller ikke et vanlig bilde fra meg, men litt sånn "i nøden eter fanden fluer"-øyeblikk, da det for tiden er lite å ta bilder av i "min" egen landskaps sjanger.

 

Mvh,

Walter

 

Så 3 forskjellige kontraster, lys, miljø og farger. Nesten et Kinderegg:-) Alltid artig når andre ser det samme som en selv og motsatt. Bare fortsett med "fluefangsten" :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...