Walter_S Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Kontraster Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Det var kontraster må jeg si:-) Treet med det gamle bildekket som huske, klart som dagen, og lekteren i diffust lys i bakgrunnen. Lek og arbeid i en setting i tillegg. Tåkeheimen på venstre side løser seg opp inn i bildet mot høyre. God observert og godt fanget, Walter. Flottingz! Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 13. november 2014 Forfatter Del Skrevet 13. november 2014 Takk for kjapp kommentar og riktig "analyse", Pentaxen. Jeg var redd for at budskapet ikke kom frem tydelig nok. Nettopp det at barn leker i grenselandet til tilstøtende industri var poenget her - og du tok det med en gang. Flott! Dette er heller ikke et vanlig bilde fra meg, men litt sånn "i nøden eter fanden fluer"-øyeblikk, da det for tiden er lite å ta bilder av i "min" egen landskaps sjanger. Mvh, Walter Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Skikkelig bra "kontrast-bilde"! God eksponering og bra komp! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Takk for kjapp kommentar og riktig "analyse", Pentaxen. Jeg var redd for at budskapet ikke kom frem tydelig nok. Nettopp det at barn leker i grenselandet til tilstøtende industri var poenget her - og du tok det med en gang. Flott! Dette er heller ikke et vanlig bilde fra meg, men litt sånn "i nøden eter fanden fluer"-øyeblikk, da det for tiden er lite å ta bilder av i "min" egen landskaps sjanger. Mvh, Walter Så 3 forskjellige kontraster, lys, miljø og farger. Nesten et Kinderegg:-) Alltid artig når andre ser det samme som en selv og motsatt. Bare fortsett med "fluefangsten" :-) Lenke til kommentar
sussss Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Fint motiv med en tåget stemning..synes det blev et godt billede vh Suss Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 13. november 2014 Forfatter Del Skrevet 13. november 2014 Takk igjen til Pentaxen, og også en takk for kommentar til smort1 og sussss! Mvh, Walter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg