Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Trenger hjelp til å tolke feilmelding

Ronny M

Anbefalte innlegg

Jeg har plutselig begynt å få en feilmelding som dukker opp en gang i blant. Jeg trykker på OK, den forsvinner i et halvt sekund før den kommer tilbake igjen. Etter tre ganger kommer den ikke tilbake.

Det kom faktisk når jeg skulle lagre dette skjermbildet også. Det ser ikke ut som at det er noe galt, alle programmer kjører som de skal, men det er bare den boksen som kommer opp som jeg må trykke tre ganger på OK for å få bort.

post-17053-0-72168100-1415882354_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan selv lese at den kommer fra AirDC.exe, et program som du har installert på datamaskinen din.

Det er ikke noe du selv kan gjøre med dette, annet enn å installere på nytt. Det er en feil i programmet.

Grunnen til at det står AirDC.exe der er fordi jeg brukte det som eksempel nå, men det skjer med andre program også. Jeg har forøvrig prøvd å installere AirDC på nytt uten at det hjalp.. Jeg kan for eksempel ta en screenshot med utklippverktøyet i Win 7 akkurat nå. Som du ser så står det nå SnippingTool på feilmeldingen. Men alt fungere som det skal etter jeg har klikket tre ganger på OK.

post-17053-0-19660100-1415884331_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...