Ola-Conny Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Har lurt på om det er en vifte! Lenke til kommentar
Ola-Conny Skrevet 13. november 2014 Forfatter Del Skrevet 13. november 2014 Sikker? Når jeg drar tunge spill durer det... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Det er ingen vifte i noen av iphone modellene. Duringen du hører kan være feks støy på høyttalerforsterkeren eller lignende. https://d3nevzfk7ii3be.cloudfront.net/igi/DIsaXjsiLvlOTMRx.medium Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Kan være at spillene bruker vibrasjon, derfor durer det. Ingen mobiltelefoner har vifte (unntatt kanskje de digre fra 80-årene, biltelefonene) Lenke til kommentar
Ola-Conny Skrevet 13. november 2014 Forfatter Del Skrevet 13. november 2014 Ok! Det er bare når jeg tar øret inntil Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Høres ut som du har det samme som jeg har med min, altså susing i høyttaleren. Det nesten kiler i lillefingeren når telefonen hviler på den. Det rare er at det ser ut til å følge profilen min, hvis jeg gjenoppretter telefonen som ny enhet er det borte. Jeg hadde en app som hadde bilde av en vifte, og den kunne blåse små papirbiter bortover bordet, kanskje det er en gjenlevning etter den? Lenke til kommentar
Ola-Conny Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 Dere det er ikke susing! Det kan være telefonen som jobber når det tyngste 3D spillet går på fullt! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Dere det er ikke susing! Det kan være telefonen som jobber når det tyngste 3D spillet går på fullt! SoC'en lager da ikke lyd selv når den kjøres hardt... Lenke til kommentar
Mobilnørd'n Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Iphone er en fallende stjerne Lenke til kommentar
Ola-Conny Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 Iphone er en fallende stjerne Jeg vil gjerne vite hvorfor? 6? 1 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Ok! Det er bare når jeg tar øret inntil Jeg får samme greia selv når jeg bruker min gamle xperia x10 mini pro. Når cpuen blir belastet, så høres det ut som en veldig liten motor som suser og går inni den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Iphone er en fallende stjerne Jeg vil gjerne vite hvorfor? 6? Ikke mat trollet, la det sulte. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Susingen kommer kun når skjermen er på, helt uavhengig av belastning. Det er noe feil som har skjedd med iOS og som følger med i profilen fra telefon til telefon i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Coil Whine med andre ord? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå