HSP Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Oslo 2014 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Du slår til igjen:-) Blir skikkelig inspirert av det du leverer. Gatefoto på høyt plan. Du ser og får med deg det som går mange forbi. Apropos forbi, disse to som du har "fanget" her i (en god komp) som på en måte går motsatt av pilen på veggen, kan en spinne en historie av. En av styrkene til slike bilder. En i mørket og en i lyset, men dog på vei inn i mørket.....men så er der lys i enden av tunellen:-) Ble en litt svevende kommentar, men synes bildet var verdt det:-) FLOTTINGZ!! Lenke til kommentar
HSP Skrevet 13. november 2014 Forfatter Del Skrevet 13. november 2014 Oi, det var en hyggelig kommentar å få Pentaxen. De "svevende kommentarene" er ofte de mest interessante å få, hvordan et bilde mottas, føles, tolkes er veldig nyttig å høre. Takk Henning Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Ble tøfft dette! 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 Tall Ovidia! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Tall Ovidia! 2:-) Måtte bare......Slaveforslag er noe hersk. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 Tall Ovidia! 2:-) Måtte bare......Slaveforslag er noe hersk. Haha, sånn kan det gå ja. Takk var det selvsagt jeg mente, får håpe Ovidia skjønte det.. Henning Lenke til kommentar
I-Olin foto. Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Jeg har følt med bildene dine,de er knallbra!!! digger den stilen, vanskelig å velge en favoritt da det er så mye bra. (slike bilder er poppulære på Flickr, har du konto der? ) I.Olin. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 28. november 2014 Forfatter Del Skrevet 28. november 2014 Jeg har følt med bildene dine,de er knallbra!!! digger den stilen, vanskelig å velge en favoritt da det er så mye bra. (slike bilder er poppulære på Flickr, har du konto der? ) I.Olin. Hei. Tusen takk for en veldig hyggelig kommentar. Jeg har ikke noen konto på flickr, men kanskje det kommer en dag. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg