Antaurix Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg leter etter en internett cafe / gaming senter i Bergen i morgen. Jeg beklager om dette er feil sted på forumet å spørre. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Desverre så har 99,9% av alle spill/nettcafeer lagt ned for mange år siden,det er rett og slett ikke lønnsomt da "alle" har pc hjemme,spesiellt når flesteparten også har bredbånd eller fiber hjemme,kan ikke drive "butikk" viss det bare er 3 - 4 kunder innom i mnd i snitt. Det er godt mulig du finner en som fortsatt holder oppe i Bergen,men ett raskt svar på google finner ingenting,ville trodd at en nettcafe hadde egen hjemmeside. Endret 13. november 2014 av Malmern 1 Lenke til kommentar
Antaurix Skrevet 13. november 2014 Forfatter Del Skrevet 13. november 2014 Jeg mener jeg husker en for noen år siden, men jeg er enig. En nettcafe burde hatt en egen hjemmeside. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 De eneste internettkafeene som finnes på østlandet er fulle av somaliere som sitter og ringer familien på skype hele dagen. 2 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Vi hadde et par gamingcaféer for 15-20 år siden her i Bergen, men etter hvert som 56k-modem måtte vike for ADSL, forsvant de ganske fort. Det var stort da man hadde spill som Cs (i betaversjon), Quake 1+2, Jedi knight, Red alert 2. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 De er lagt ned. Det var en ved KP, ovenfor sentralbadet, og en nedenfor Fløybanen. Skal man kunne drive noe slikt fornuftig i Norge, må man sikkert ha skjenkebevilling og matservering. Det kostet en 40 kr per time eller noe for 10-15 år siden.. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 De er lagt ned. Det var en ved KP, ovenfor sentralbadet, og en nedenfor Fløybanen. Skal man kunne drive noe slikt fornuftig i Norge, må man sikkert ha skjenkebevilling og matservering. Det kostet en 40 kr per time eller noe for 10-15 år siden.. Det var tider det hehe. Husker jeg var innon begge stedene da de eksisterte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå