kollolll Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg har en gammel Samsung Galaxy S1 liggende. Den er uten SIM, så jeg får ikke skrudd den på.Det ligger et nummer der inne jeg virkelig trenger. Det er til en kamerat, men han har hemmelig nummer, og jeg vet ikke hvor han bor i disse dager. Jeg har forsøkt med Kies, men den lar meg ikke hente ut SMS-er; kun ting som notater, filer osv. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Du kan jo prøve denne. http://www.tu.no/t2/mobil/apps/2011/09/26/slik-kopierer-du-ut-sms-ene-dine 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Kan du ikke prøve å finne et dødt simkort og putte inn i telefonen? Da får du slått på telefonen. 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Hvorfor får du ikke slått på telefonen uten SIM? De fleste gamle og nye telefoner kan jo slås på og brukes(begrenset) uten dekning/sim? 2 Lenke til kommentar
kollolll Skrevet 13. november 2014 Forfatter Del Skrevet 13. november 2014 De kan det, men denne ba likevel om SIM-kode. Jeg skjønte likevel hva problemet var nå. Jeg byttet SIM da jeg sluttet å bruke denne, og følgelig stod det gamle fortsatt i. Fikk fint skrudd den på da jeg tok det ut. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå