Leo_ Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Noen som har snubla over data på disse? Kjøpte fire stk for et par år siden, to ble brukt i bilen og to ble lagt unna for DIY hjemmesub. Har siden da vært nødt til å reinstallere pc og klarte å miste dataene og finner dem ikke på nett på noe enkelt vis. Har ikke fått noe svar fra dynaBel enda, så jeg tar en kjappis og ser om noen her har noe lur info Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 13. november 2014 Forfatter Del Skrevet 13. november 2014 Da kan jeg svare meg selv, fikk svar på mail i dag. Legger dataene ut her i tilfelle noen googler samme problemstilling Re: 3,7 ohmFs: 24hzQts: 0,62Qes: 0,69Qms: 6,9Le: 2,31mhMms: 150 gramVas: 98 liter Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Så ikke denne før i dag, ellers så hadde jeg lagt dem ut til deg... Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 Ah, har du inside information? Planen for disse er en forholdsvis stor, forholdsvis lavt tunet isobarisk sub for hjemmebruk med en Yung SD500-6 plateforsterker med 6dB gain@25Hz. Jeg bor i blokk så jeg kan ikke spille så brutalt høyt, men dypt, det skal det gå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå