Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Høst i Fyllingsdalen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Meget bra og flott lys! Dette er det som fotografering egentlig går ut på. Å fange lyset. Og det har du gjort på en flott måte. Nydelig lys, flotte, spenstige valører og gode farger. Når det gjelder versjonene så liker jeg begge. de er hver for seg et godt bilde. versjon 2 har mere "ro" over seg og originalen har mere "sukkertøy" foran i forgrunnen. Skal jeg måtte velge, så velger jeg V2 Flott jobba, Alec Ask! Mvh, Walter Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Flott høstbilde Alec. Lav vinkel som fremhever det fine løvet. Ikke helt på linje med Walter her da men ser hans poeng og kan være på glid Solen gir et finn skinn inn i motivet og gjør bildet godt å se på. Første bildet er min favoritt på grunn av den lave vinkelen. Hilsen Olav Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Herlige høstbilder Alec. Jeg synes også at V1 skiller seg ut. Dette på grunn av den lavere tilbaketrukne kameravinkelen. Du får der en friskere forgrunn og bedre fram fargene og kontrastene i det fargerike løvet. Mvh Thor Endret 13. november 2014 av Thor'en Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Mye fin formidling i alle, og v3 for meg! Vh. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Takker for hyggelige og positive tilbakemeldinger. Tok mange høstbildre den morgenen men holder V1 som personlig favoritt. Vennlig hilsen Alec. ? Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Hei, Alec. Vakre høstbilder, der jeg nok vil velge v1, da fargespillet i det falne høstløvet ("Autumn Leaves") kommer bedre fram enn på v2 og v3 og gir mer "vitalitet" i bildet. Jeg synes også at v1 ser ut til å ha et noe større dynamikkomfang, og skyggepartiene i forgrunnen viser fine detaljer. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Det er et dejligt efterårsbillede i fine farver og lys. Vælger V1 hvor lysindfaldet giver så fine farver, på bladene. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Hei fin høststemning du viser her og med det duse motlyset og de vakre fargene. v 2 og 3 ble minef avoritter ..de er roligere. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Hei Albert , John & Tove Takker for positive og hyggelige tilbakemeldinger . Det er mørketid nå og da må vi ta vare på de lyse fotografiske øyeblikkene vi har. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Fine høstbilder, Alec! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Fine høstbilder, Alec! Mvh Fredrik Hei Fredrik ! Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Et bilde med vakkert lys og fin høststemning, Alec ! Liker godt perspektivet ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Et bilde med vakkert lys og fin høststemning, Alec ! Liker godt perspektivet ! Hei Birger ! Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding. Det merkes på knærne og skitne bukser , men så lenge det gir resultater fortsetter man nærmest å krype for å få perspektivet. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg