Hazelhart Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 I trodde det var trådløs og kabelbasert som ble spesifisert som internettforbindelse, men jeg ble spurt av kundeservice om jeg kan prøve å bruke en annen intenettforbindelse etter at jeg hadde fortalt jeg hadde brukt både trådløst og kabelbasert. Har jeg en helt feil forståelse av hva internettforbindelse er? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Det er åpenbart to hovedkategorier, nemlig kabelbasert og trådløst. Trådløst vil for de fleste bety mobilnett, men kan også være Wi-Fi (f.eks. Trådløse Trondheim). Kabel kan omfatte flere ting, men hovedsakelig er det DSL (over telefonnettet), coax (over kabel-tv-nettet) og fiber. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Tipper de kanskje tenkte på mobilt bredbånd e.l. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Nå er det veldig mange som blander lokalnett og internett og som mener de har trådløst internett der de har f.eks. ADSL og en trådløs router. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå