Gå til innhold

Vil ha katt


Anbefalte innlegg

Hei. Når moren min døde fikk jeg en hund til å hjelpe meg. Men nå venter faren min barn nummer 3. Og når jeg må jobbe med lekser hele dagen var det ingen som hadde tid til å gå på tur med han. Så vi måtte gi ham bort. Det er ca en måned siden og jeg liker det ikke. Han betydde mye for meg, så nå vil jeg adoptere en katt får å fylle det savnet. Men faren og stemmoren min vil ikke ha siden de de er lei av hår og mye arbeid. Hvordan kan jeg overbevise dem om at dette er noe jeg trenger? Takker for svar på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er basic stuff.

Hver gang dere sitter rundt bordet og spiser sammen må du sukke høylytt og stirre ned i tallerkenen. Pust ut hardt og se misfornøyd ut. Når noen spør hva det er for noe sier du."Jeg vil så gjerne ha en pusekatt... jeg er så ensom" Hvis de da nekter kontrer du med å si " Dere bryr dere ikke om meg dere!" Så forlater du bordet og går inn på rommet ditt. Gjenta dette til dere går til anskaffelse av katt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Dette er basic stuff.

Hver gang dere sitter rundt bordet og spiser sammen må du sukke høylytt og stirre ned i tallerkenen. Pust ut hardt og se misfornøyd ut. Når noen spør hva det er for noe sier du."Jeg vil så gjerne ha en pusekatt... jeg er så ensom" Hvis de da nekter kontrer du med å si " Dere bryr dere ikke om meg dere!" Så forlater du bordet og går inn på rommet ditt. Gjenta dette til dere går til anskaffelse av katt.

haha det gjør jeg for å få meg hest
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...