Gå til innhold

Hvilket HK for N-te gang?????

Mof

Anbefalte innlegg

ja mange som lurer på åssen hovedkort de skal kjøpe ser jeg - jeg lurer fælt på det samme.

Har muligens bestemt meg for AMD XP1700+, og hadde lyst på ASUS A7A266-E fordi det hadde SD-RAM støtte, for da hadde jeg slept å bruke en tusenlapp på DDR-RAM da jeg bare kunne brukt de SD jeg har så lenge. MEN så er det noen som klager på A7A-266 HK ser jeg, så da lurte jeg på om det er like greit å vente på lønning om en måned og spandere på litt DDR-RAM og et annet hovedkort, eller finnes det andre HK med SDRAM støtte som kunne fungert bra?

Det jeg prøver å komme fram til er om det er vits i å kjøpe hk med sd-ram støtte da og om det finnes noe særlig utvalg.

EVT HVILKE hovedkort passer bra til den CPU'n, om noen har erfaringer? Prismessig kan jeg vel strekke meg til 1200,- for et HK.....(hardt å være student ja)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Mof skrev (2002-02-21 13:05):

Ja Epox kortet var det jeg kikka på først, så regner vel med at det blir det. Er så bra pris på det også! synd at databutikken bare har bråke-CPU-vifter, for da må jeg kjøpe det et annet sted...

Ja jeg tror nokk at de hadde tjent litt på å ha flere kjølere inne inne av litt større variasjon ja.

Lenke til kommentar

Anbefalte Hovedkort:

Abit KR7A-Raid ATA-133 4x DDR-Ram PC2100

Abit KR7A-133R UDMA-133 4x DDR-Ram PC2100

MSI K7T266PRO2-RU ATA-100 USB 2.0 3x DDR-Ram PC2100

Asus A7V333-Raid ATA-133 USB 2.0 3x DDR-Ram PC2700

Ett av disse vil være ett fornuftig valg. Alle disse ligger mellom 1500 og 2000 Kroner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...