Anzure Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Min Dell-server driver å restarter seg uten videre om natten, jeg synes dette er litt merkelig. Jeg kan heller ikke endre på dvalemodus/hvilemodus innstillingene i strømalternativer, se bildet nedenfor. Det virker også som den faktisk restarter og ikke går i dvalemodus/hvilemodus fordi programmer som var oppe sist ble lukket. Grunnen jeg tror forårsaker dette er at man ikke har fullstendig tilgang i Remote Desktop. Uansett, hvordan fikser jeg dette ploblemet? Endret 16. november 2014 av waremanu Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg kan heller ikke endre på dvalemodus/hvilemodus innstillingene i strømalternativer, se bildet nedenfor. Hva hvis du velger Endre avanserte strøminnstillinger? Burde finne Sleep innstillinger der: Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 13. november 2014 Forfatter Del Skrevet 13. november 2014 Som du skjer på to av bildene der er jeg nødt til å trykke på en knapp for å endre noe. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Bruk heller 'høy ytelse' strøm planen . Ikke 'balansert'. Du sier jo det skal være en 'server' . Restarte om natten kan være OS maintenance, WU osv. Du må se igjennom task scheduler OS entrys. 1 Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 Ser ut som det fungerer bedre, takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå