JVM91 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Hei! Er møkkalei av å ha svære headsett på hodet mens jeg spiller, så tenkte at kanskje noen øreplugger kan være noe for meg. Problemet mitt er at alle øreplugger jeg har prøvd tidligere har vært ubehagelige å ha i ørene over lengre tid. Har dere noen forslag her? Brukes mest til skytespill, så noe surround hadde vært fint Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Surround på noen små plugger? De får det jo knapt til med digre headset ... Gode plugger imo: https://www.bose.no/NO/no/home-and-personal-audio/headphones-and-headsets/in-ear-headphones/ Lenke til kommentar
Kyan. Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Hei! Er møkkalei av å ha svære headsett på hodet mens jeg spiller, så tenkte at kanskje noen øreplugger kan være noe for meg. Problemet mitt er at alle øreplugger jeg har prøvd tidligere har vært ubehagelige å ha i ørene over lengre tid. Har dere noen forslag her? Brukes mest til skytespill, så noe surround hadde vært fint Surround i øyrepluggar er vanskelig, om ikkje umulig å få tak i, men som regel er det bedre med et skikkelig par med stereo. Kva prisklasse tenker du? Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 Ah, tenkte ikke på det, blir kanskje litt vanskelig i den størrelsen Når det kommer til pris så tenkte jeg egentlig så billig som mulig, mellom 800 og 1500 et sted kanskje? Googlet litt etter gaming plugger og da var dette det første som kom opp, hva tror dere? http://www.razerzone.com/gaming-audio/razer-hammerhead-pro Lenke til kommentar
Kyan. Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Gaming-produkt er som regel overprisa, desse vil vere ein del bedre. Dei er óg overlegne til musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå