Shujah Malik Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Drammen Sentrum Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Hei Shujah Malik. Dette var et flott nattbilde av Drammen. Skarpt og fint med et hav av detaljer og med flotte lysspor. Mvh Thor Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Et spenstig nattbilde, ja. Jeg mener du kunne kuttet vekk den mørke stripen i toppen. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Hei, Shujah. Flott utsyn over Drammen, med meget god eksponering, behagelige farger og imponerende detaljer ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Shujah Malik Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 Hei Shujah Malik. Dette var et flott nattbilde av Drammen. Skarpt og fint med et hav av detaljer og med flotte lysspor. Mvh Thor Takk Lenke til kommentar
Shujah Malik Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 Hei, Shujah. Flott utsyn over Drammen, med meget god eksponering, behagelige farger og imponerende detaljer ! Vennlig hilsen Albert. Takk Albert Lenke til kommentar
Shujah Malik Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 Et spenstig nattbilde, ja. Jeg mener du kunne kuttet vekk den mørke stripen i toppen. Da har jeg lastet opp versjon2 som er kuttet på toppen Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Et spenstig nattbilde, ja. Jeg mener du kunne kuttet vekk den mørke stripen i toppen. Da har jeg lastet opp versjon2 som er kuttet på toppen Bra Lenke til kommentar
Kristoffer Møllevik Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Dagens bilde: Drammen er ikke alene om å se bedre ut om natten enn i dagslys, det er som om byen våkner til liv når lysene fra alle vinduene og gatelyktene slipper til. Bildet er veldig pent eksponert, og dynamikken er justert på sen slik måte at du får med mange fine detaljer, uten at det har fått en kraftig "HDR-look". Kirken skaper et fint fokuspunkt i forgrunnen, og lysene på stadion er en fin detalj som vitner om liv i byen. Et veldig fint bylandskap :-) Forbedringsforslag: Vi liker at du ser hvor bebyggelsen slutter i åsen i V1, men skulle gjerne hatt litt mer av skogen for å få litt mer luft over husene. Kirken ligger helt i bildekanten i bunnen, også her ville vi gjerne hatt litt mer luft. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Gratulerer med Dagens! Flott nattbilde med fint fargespekter og fin skarphet. Flottingz! Lenke til kommentar
Shujah Malik Skrevet 13. november 2014 Forfatter Del Skrevet 13. november 2014 Takk skal dere ha Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Grattis med "dagens"! Et av de bedre slike oversiktsbilder jeg har sett. Godt jobba! PS! Velger meg helt klart V1 med iallefall litt luft der oppe, siden kuttet i V2 gjør at hele bildet mister "dynamikken"... Lenke til kommentar
Shujah Malik Skrevet 13. november 2014 Forfatter Del Skrevet 13. november 2014 Yes takk smort1 Jeg selv liker V1 bedre. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Virkelig et flott bilde over en by jeg kjenner godt. (Selv hadde jeg nok blit fristet til å plassere Bragernes kirke i mitten, men da hadde den skygget for broen...) Perfekte farger og fin skarphet. Likte v1 best der vi ser hvor bebyggelsen slutter i åsen. Lenke til kommentar
Shujah Malik Skrevet 13. november 2014 Forfatter Del Skrevet 13. november 2014 Takk Rolf Magne Meland Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Ordentlig bra! Lenke til kommentar
Shujah Malik Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 Takk Cardinal Guzman Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Det er et smukt natbillede, i fine farver og lys. Dagens var fortjent!! Mvh. John Lenke til kommentar
Shujah Malik Skrevet 15. november 2014 Forfatter Del Skrevet 15. november 2014 Takk skal du ha John Ottensen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg