mua123 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) jeg lurer egentlig bare på hva som lønner seg? å begynne utdanning , eller å skaffe seg arbeidsarfaring? jeg er i den alderen hvor jeg er usikker på hva jeg vil bli. har en fagutdanning bak meg men umulig å få levbar jobb av den. har en forsåvidt grei stilling nå som jeg trives i, men vet jeg ikke vil jobbe der resten av livet. er også ikke en skoleelev og har ikke motivasjon eller tålmodighet til å gå bachelolor utdanning.. så blir evt. mer fagskole, hva lønner seg, jobbe litt først å skaffe seg ordentlig arbeidserfaring, eller begynne på skole med en gang Endret 12. november 2014 av mua123 Lenke til kommentar
hean Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Fagbrev Paragraf 20? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Det lønner seg som regel å utdanne seg først. På sikt vil du ha et tryggere arbeidsliv og tjene mer, i tillegg til at det bare blir vanskeligere å gjennomføre en utdannelse etter hvert som du blir eldre og risikerer å få kone, hund, boliglån, svigerforeldre og barn. Lenke til kommentar
comadore Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 jeg lurer egentlig bare på hva som lønner seg? å begynne utdanning , eller å skaffe seg arbeidsarfaring? jeg er i den alderen hvor jeg er usikker på hva jeg vil bli. har en fagutdanning bak meg men umulig å få levbar jobb av den. har en forsåvidt grei stilling nå som jeg trives i, men vet jeg ikke vil jobbe der resten av livet. er også ikke en skoleelev og har ikke motivasjon eller tålmodighet til å gå bachelolor utdanning.. så blir evt. mer fagskole, hva lønner seg, jobbe litt først å skaffe seg ordentlig arbeidserfaring, eller begynne på skole med en gang Hvilken fagutdanning har du? Hvor lenge har du jobbet innenfor yrket? Finnes det en relevant utdanning? Deltid? Kursing? Hva VIL du? 1 Lenke til kommentar
mua123 Skrevet 13. november 2014 Forfatter Del Skrevet 13. november 2014 Jeg er utdannet makeup artist! Jobbet litt som makeup artist i butikk men butikken ble desverre lakt ned. Etter det slet jeg veldig med å få 100% jobb. Kun helger og en kveld eller to i uka var det jeg fant. Og med det har jeg ikke råd til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå