Gå til innhold

Usikker på fremtiden min

mua123

Anbefalte innlegg

jeg lurer egentlig bare på hva som lønner seg? å begynne utdanning , eller å skaffe seg arbeidsarfaring? jeg er i den alderen hvor jeg er usikker på hva jeg vil bli. har en fagutdanning bak meg men umulig å få levbar jobb av den. har en forsåvidt grei stilling nå som jeg trives i, men vet jeg ikke vil jobbe der resten av livet. er også ikke en skoleelev og har ikke motivasjon eller tålmodighet til å gå bachelolor utdanning.. så blir evt. mer fagskole, hva lønner seg, jobbe litt først å skaffe seg ordentlig arbeidserfaring, eller begynne på skole med en gang

Endret av mua123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg lurer egentlig bare på hva som lønner seg? å begynne utdanning , eller å skaffe seg arbeidsarfaring? jeg er i den alderen hvor jeg er usikker på hva jeg vil bli. har en fagutdanning bak meg men umulig å få levbar jobb av den. har en forsåvidt grei stilling nå som jeg trives i, men vet jeg ikke vil jobbe der resten av livet. er også ikke en skoleelev og har ikke motivasjon eller tålmodighet til å gå bachelolor utdanning.. så blir evt. mer fagskole, hva lønner seg, jobbe litt først å skaffe seg ordentlig arbeidserfaring, eller begynne på skole med en gang

Hvilken fagutdanning har du? Hvor lenge har du jobbet innenfor yrket? Finnes det en relevant utdanning? Deltid? Kursing? Hva VIL du?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er utdannet makeup artist! Jobbet litt som makeup artist i butikk men butikken ble desverre lakt ned. Etter det slet jeg veldig med å få 100% jobb. Kun helger og en kveld eller to i uka var det jeg fant. Og med det har jeg ikke råd til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...