Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når man er en asiatisk jente...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, høyde er konstant utseendemessig, men vekt er varier utseendemessig, da spesielt MED høyde :p . Og om det er muskler eller fett de kiloene kommer av. Og eventuelt hvor de plasserer seg. Så LITT forskjell på de to er det ;) .

Det er med andre ord helt bakvendt. Det er da virkelig verre å kommentere noe ved en person den personen ikke kan gjøre noe med. F.eks høyden. Vekt kan man alltid forandre.
Lenke til kommentar

Hva er vitsen med å få barn hvis de ikke ligner på deg i det hele tatt. Skal ikke barn være en videreføring av "deg selv" og hva dine gener representerer?

HAHAHA, HVA FAEN? Hvor i alle dager står det? Man får barn med den man elsker. Barnet man får, uansett downs, utseendet, elsker man. Jo, barnet vil få trekk som ligner på meg/faren. Herregud, er du helt blåst i huet ditt eller? Beklager min en krass, men innlegget ditt var faktisk ganske hjernedødt :/ Måtte vise innlegget ditt til en kompis av meg, og han lo seg i hjel...

Jeg kjenner mange hvor de er 50/50. Nydelige

Anonymous poster hash: 589b2...8af

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tror ikke du forstod hva han sa. Biologisk sett er hele poenget å få unger som har dine gener. Det er ikke hårfargen han snakker om, men et biologisk kodet ønske om egne barn, som da nødvendigvis innehar trekk fra deg da den har ditt DNA.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Hva er vitsen med å få barn hvis de ikke ligner på deg i det hele tatt. Skal ikke barn være en videreføring av "deg selv" og hva dine gener representerer?

Om du først skal tenke slik. God gen-blanding gir på den andre siden friskere individer.

Jeg ønsker bevis for at gene-miks skal gi friskere og sunnere individer. Dessuten har hvite ressessive gener, en mørkebrun planet med brune øyne og svart hår, uten noen variasjon, er ikke det jeg kaller etnisk mangfold.

Endret av Cubus
Lenke til kommentar
Jeg skumleste litt gjennom tråden, og for meg virker det som mange her avskriver jenter som ikke er av samme opprinnelse som seg selv.

Jeg har egentlig sett litt samme tendensene...Jeg er er norsk gutt på 20år. For min del er en reflektert personlighet, ambisjoner og noen felles interresser det viktigste når jeg ser etter jenter. Da spiller ikke etnisk opprinnelse noen rolle. Desverre tror jeg ikke det er like mange som har samme mening som meg..jeg har en ganske god kompis som jeg har lovet å "finne" dame til, og når jeg fortalte han om min gode venninne og medstudent ble han veldig interessert, helt til jeg kom til delen som beskriver etnisitet. Denne jenten er smart, pen og glad i å trene, alikevell avskrev han henne kun basert på etnisitet. Dette har hans valg, og jeg kan ikke diktere hva han føler, men jeg kjente at jeg ble litt småsur inni meg.

Jeg kan ikke forstå at folk kan være så blinde at de ikke klarer å se forbi hudfargen..

Lenke til kommentar

Tror ikke du forstod hva han sa. Biologisk sett er hele poenget å få unger som har dine gener. Det er ikke hårfargen han snakker om, men et biologisk kodet ønske om egne barn, som da nødvendigvis innehar trekk fra deg da den har ditt DNA.

På en annen side er søsken like 'verdifulle' som barn, i den forstand at de begge deler rundt 50 % av dine gener. Likevel er min seksualdrift vesentlig sterkere enn viljen til å sørge for et fungerende sexliv mellom min mor og far.

Lenke til kommentar

Hehe, 185 er en perfekt høyde. :love:

Pfft, 185? Dverger.

Jeg personlig synes asiatisk er bare positivt. Jeg foretrekker faktisk asiatiske foran noen som helst annen regional avstamming. Tror egentlig mange av oss gutta gjør det.

Nja. Det er et relativt anerkjent fenomen at vi er tiltrukket av de som er relativt like oss selv, som igjen fører til at vi generelt sett liker de av samme etniske opprinnelse som oss selv. Så de fleste av oss norske gutta foretrekker nok etnisk norske kvinner.

Jeg er dog ikke sikker på i hvilken grad dette er kulturelt (er det avhengig av hvem vi vokser opp med?) eller genetisk betinget.

Lenke til kommentar

HAHAHA, HVA FAEN? Hvor i alle dager står det? Man får barn med den man elsker. Barnet man får, uansett downs, utseendet, elsker man. Jo, barnet vil få trekk som ligner på meg/faren. Herregud, er du helt blåst i huet ditt eller? Beklager min en krass, men innlegget ditt var faktisk ganske hjernedødt :/ Måtte vise innlegget ditt til en kompis av meg, og han lo seg i hjel...

Jeg kjenner mange hvor de er 50/50. Nydelige

Uansett Downs også? :-D

Endret av Cubus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...