Slai Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Vi snakket såklart om seksuelt her, da tråden omhandler kjæresteri og ikke "folk jeg ønsker spille Tekken med" . Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 TS. Okey, kan alle som skriver at de foretrekker ditt og datt, liker ikke det og det, holde kj.. la være? Jeg spør ikke hvem dere liker og ikke for fæen Anonymous poster hash: 589b2...8af 4 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Trodde du var ute av tråden? Den utviklet seg litt etter du dro. Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 TS. Okey, kan alle som skriver at de foretrekker ditt og datt, liker ikke det og det, holde kj.. la være? Jeg spør ikke hvem dere liker og ikke for fæen Anonymous poster hash: 589b2...8af Du skriver selv at du "ikke klarer asiatiske menn." Det dreier seg om preferanser, man kan ikke unngå å si hva man liker evt liker "mindre" som det heter hvis man er politisk korrekt. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 ingenting imot asiatere her Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 Kan spore litt av jeg også, da. Greit. Har sett en digg vietnamesisk gutt i hele mitt liv. EN. Jeg hadde sykt crush på han som liten… inntil jeg fant ut at det var tre- eller firemeningen min. Ellers så foretrekker jeg intelligente, aktiv, mørke gutter. Som i brunt hår og brune/grønne øyne. Tror jeg aldri har datet en blond gutt noen gang. Gjerne dansker… Denne tråden ble bare sinnsykt klein, uansett Anonymous poster hash: 589b2...8af Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Du er vel ikke så gammel heller, slike ting kan endres ganske greit med tiden. Hva du foretrekker og ser etter osv. Mange som ALDRI ville hatt en fyr under 1.80, og IHVERTFALL ikke en blond en, så plutselig møter de en fyr som treffer alle de rette knappene og vips er de hodestups for en fyr opå 1.72 med blonde lugger til tusan. Men thats neither here nor there... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Er du under 1,80 er du ikke mann men mus ! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 Hehe, 185 er en perfekt høyde. Anonymous poster hash: 589b2...8af Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Slike ting er som regel bare feiltolket. Kvinner liker maskulinitet, som overføres til dominanse, som kommer av flere ting, deriblandt høyde. Men det er vanskelig å sette ord på en blanding av flere trekk, så man tenker ofte "høy, det er viktig" rent logisk. Men det kan absolutt være at en fyr som faller utenfor den grensen får det til å flomme på ei som har den grensen, ved å kompensere på andre felt. Høyde blir bare en av mange faktorer, men ofte en som er tydeligere. Som feks dyp stemme, brede skuldre, osv. Men nå snakker vi mer om psykologi enn om at TS er orientalsk, så vi bør kanskje runde av . Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 There is no topic like offtopic! 3 Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Er dette uttrykket riktig? Blondes have more fun. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Avskriver dere henne som kjæresteemnet dersom hun er asiatisk? Jeg er fornøyd med utseendet mitt, og vet jeg er søt, men er ikke cocky altså. Litt sjenert er jeg. Jeg er snill, spontant, sporty og alt det der - men av en eller annen grunn møter jeg bare på gutter som bare vil ha sex med meg. Ja, de vil jo ikke forplikte seg. Har hatt en norsk kjæreste tidligere, og vi var sammen noen år. Uansett, jeg begynner å lure på om det er fordi jeg er asiat at ingen gutter vil ha meg som kjæreste. Har en ting for latinamerikanere og nordiske gutter. Asiatiske gutter derimot, klarer jeg ikke. Sorry Anonymous poster hash: 589b2...8af Jeg personlig synes asiatisk er bare positivt. Jeg foretrekker faktisk asiatiske foran noen som helst annen regional avstamming. Tror egentlig mange av oss gutta gjør det. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Tja, for meg er det varierende avhengig av hvordan asiater man er. Enkelte er mindre tiltrekkende generelt sett enn andre. Men generelt sett er asiatiske damer for meg VELDIG hit or miss. Enten virkelig pene eller helt horrible. Lite middle ground. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Har aldri hatt sex med noen fra Øst-Asia. Kunne sikkert ha hatt det om jeg fant en pen ei. Tror ikke jeg ville vært i noe seriøst forhold. Av erfaringer fra mine venner er foreldrene som regel rasister og vil ikke at døtrene skal bli sammen med andre en sinne egne. Har tenkt å ha kids i fremtiden også. Vil helst at de har et vestlig utseende desverre. Men skal ikke si for sikkert. Mulig at jeg hadde tenkt annerledes om jeg hadde falt pladask for ei. Så langt har jeg egentlig bare sett en asiatisk jente som er ordentlig vakker. Hun er noe av det peneste jeg har sett også.Kan hende hun var blanding av noe siden hun var fra USA, men dayum hun var heit. Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Avskriver dere henne som kjæresteemnet dersom hun er asiatisk? Anonymous poster hash: 589b2...8af Nei. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 Har aldri hatt sex med noen fra Øst-Asia. Kunne sikkert ha hatt det om jeg fant en pen ei. Tror ikke jeg ville vært i noe seriøst forhold. Av erfaringer fra mine venner er foreldrene som regel rasister og vil ikke at døtrene skal bli sammen med andre en sinne egne. Har tenkt å ha kids i fremtiden også. Vil helst at de har et vestlig utseende desverre. Men skal ikke si for sikkert. Mulig at jeg hadde tenkt annerledes om jeg hadde falt pladask for ei. Så langt har jeg egentlig bare sett en asiatisk jente som er ordentlig vakker. Hun er noe av det peneste jeg har sett også.Kan hende hun var blanding av noe siden hun var fra USA, men dayum hun var heit. Høres ut som om du kommer fra et redneck-lignende sted. Anonymous poster hash: 589b2...8af Lenke til kommentar
ahw_ Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Det viktigste for meg er kompatibilitet med våre personligheter. Jeg liker personer som er noe lik meg selv personlighetsmessig. Noen av minimumskravene er at personen tenker og handler logisk, og er lett å omgås med. Jeg orker f.eks. ikke å omgås med personer som raskt viser at de blir irritable og bjeffer, eller på andre måter påvirker folk negativt. Med dette sagt, foretrekker jeg personlig ofte utseendet til «100%» asiatiske kvinner. Av den grunn vil jeg egentlig ha barn som også ser 100% asiatiske ut... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 Den nydeligste mixen i hele verden, må være 50/50 asiatisk - nordisk. Vet hvem jeg skal gifte meg med. :love: Anonymous poster hash: 589b2...8af Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Hehe, 185 er en perfekt høyde. 66kg er en perfekt vekt. Det ene er godkjent å si, ikke det andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg