AnonymDiskusjon Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Avskriver dere henne som kjæresteemnet dersom hun er asiatisk? Jeg er fornøyd med utseendet mitt, og vet jeg er søt, men er ikke cocky altså. Litt sjenert er jeg. Jeg er snill, spontant, sporty og alt det der - men av en eller annen grunn møter jeg bare på gutter som bare vil ha sex med meg. Ja, de vil jo ikke forplikte seg. Har hatt en norsk kjæreste tidligere, og vi var sammen noen år. Uansett, jeg begynner å lure på om det er fordi jeg er asiat at ingen gutter vil ha meg som kjæreste. Har en ting for latinamerikanere og nordiske gutter. Asiatiske gutter derimot, klarer jeg ikke. Sorry Anonymous poster hash: 589b2...8af Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Ananas-teorien. Jeg avskriver personlig alle asiatere og mørkhudete. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) *ler* det er ikke fordi du er asiat. Det er mer "slik det er å være person". De aller fleste jeg har møtt har jeg ikke blitt sammen med. Det sier seg jo selv at ikke alle passer sammen til et slikt forhold. Slapp av. Du har sikkert et TONN med personlighetsting som er MYE verre for mange gutter enn det at du er asiatisk. Bekymre deg for de i stedet. Endret 12. november 2014 av Slai Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 *ler* det er ikke fordi du er asiat. Det er mer "slik det er å være person". De aller fleste jeg har møtt har jeg ikke blitt sammen med. Det sier seg jo selv at ikke alle passer sammen til et slikt forhold. Slapp av. Du har sikkert et TONN med personlighetsting som er MYE verre for mange gutter enn det at du er asiatisk. Bekymre deg for de i stedet. Et tonn med personlighetsting? Hvordan kan du presisere med å komme med slike latterlige uttalser, og det UTEN å kjenne meg? Du burde ikke vært forumveileder med den ekle og motbydelige holdningen din Anonymous poster hash: 589b2...8af 1 Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Ananas-teorien. Tror denne må utdypes. Personlig tror jeg det kunne blitt et problem om dama mente det var et problem, ikke ellers. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Personlig liker jeg ikke asiatere, men det finnes mange som faktisk foretrekker det. Sålenge du prater flytende norsk så ser jeg ingen grunn til at det skulle være til noe hinder for deg. Og snakk om å ta seg nær av ting, han mente bare at ikke alle passer som kjærester, og det at du er asiat er nok ikke hovedgrunnen til at menn ikke vil ha deg som kjæreste. Det betyr ikke at det er noe negativt med personligheten din, bare at folk har forskjellige preferanser og faller forskjellige personlighetstyper. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 Personlig liker jeg ikke asiatere, men det finnes mange som faktisk foretrekker det. Sålenge du prater flytende norsk så ser jeg ingen grunn til at det skulle være til noe hinder for deg. Og snakk om å ta seg nær av ting, han mente bare at ikke alle passer som kjærester, og det at du er asiat er nok ikke hovedgrunnen til at menn ikke vil ha deg som kjæreste. Det betyr ikke at det er noe negativt med personligheten din, bare at folk har forskjellige preferanser og faller forskjellige personlighetstyper. Wow, ja. Jeg snakker flytende norsk. Gikk ut av vgs med 5,6 i snitt blant annet... Anonymous poster hash: 589b2...8af Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Generelt sett så foretrekker folk (både menn og kvinner) noen av samme etniske opprinnelse. Men dette er bare en generell trend, med utallige unntak. Men vi menn er ofte bare ute etter sex, eller ihvertfall ikke noe seriøst. Det er neppe noe spesielt med deg som tilsier at du møter på flere slike enn andre i samme situasjon som deg. Ikke stress med det. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Et tonn med personlighetsting? Hvordan kan du presisere med å komme med slike latterlige uttalser, og det UTEN å kjenne meg? Du burde ikke vært forumveileder med den ekle og motbydelige holdningen din Beklager at du ikke tok spøken og tolket ting langt unna det som var poenget, og valgte å reagere på denne måten. Jeg kunne formulert meg annerledes, slik at det ikke var NOE rom for tolkning i det hele tatt. Poenget mitt var at du kommer lengre ved å se på deg selv ift personlighetstrekk enn det at du er asiatisk. Er du lett å prate med eller kunne det kanskje vært noe å jobbe med? Har du sær humor som folk generelt ikke tar? Pleier du bli nervøs og prate masse når du liker noen? Pleier du være for laidback slik at gutter tenker du ikke bryr deg? Føler du at du må skryte av ting du gjør bra slik at folk skal syntes godt om deg for å kompensere for lav selvtillit? Slike ting. Du kommer lengre med det enn å dytte alt på at du er asiat. Spesielt siden det er nok en av de minste tingene folk velger partner ut fra for tiden, i forhold til humor, sjarm, fysikk, osv. Alle har "ting". Alle. Jenter som snøfter når de ler, smatter maten sin, ser blanke på deg når du sier TIDENES beste filmreferanse, er late, er for nervøse, er for intense, er for passive, osv osv osv. Det GJØR ingenting, men det er det som gjør at man ikke er sammen med første personen man møter: folk liker forskjellige ting. edit: du mente "prestere å komme med", sant? Hvis ikke er jeg sikker på jeg misforstod deler av hva du skrev. Endret 12. november 2014 av Slai Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg personlig har ikke kunne vært med noen med annen etnisk bakgrunn enn meg selv Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 Ok, greit. Ser det er veldig teit å legge "skylden" på hvor er jeg opprinnelig er fra. Får heller gå inn i meg selv å se om det er noe jeg kan endre på. Er litt hissig til tider, da. Kanskje det skremmer bort noen Jaja, takk for alle bidrag. Takk for meg Anonymous poster hash: 589b2...8af 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Noen tenner ikke på asiatere osv osv. Jeg digger asiatere og ikke helt mørkhudede, alt sin smak. Det gjør deg ikke til en rasist. Lenke til kommentar
MyHedvig Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Personlig liker jeg ikke asiatere, Det går ikke an å si sånt! Asiatere har like mange personlighetstrekk og "forskjellige utseender" som Europeere. Å si no sånt er rett og slett usmakelig, og at trådstarter ikke tok seg nær av dette er bare merkelig. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Er vel helt greit det? Skal du virkelig påstå at hans seksuelle preferanser må være inkluderende og tvinges til kvotering? Ja, de har mange forskjellige utseender, men du ANER ikke om han mener alle på kontinentet, eller om han kun tenker på visse fellestrekk og bare formulerte seg dårlig. Er absolutt lov å ha de seksuelle preferansene man har. Folk er så sykt nærtagende for tiden, og tolker ting i hytt og vær. Endret 12. november 2014 av Slai Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Personlig liker jeg ikke asiatere, Det går ikke an å si sånt! Asiatere har like mange personlighetstrekk og "forskjellige utseender" som Europeere. Å si no sånt er rett og slett usmakelig, og at trådstarter ikke tok seg nær av dette er bare merkelig. Ironi funker ikke spesielt bra på internett.. Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Personlig liker jeg ikke asiatere, Det går ikke an å si sånt! Asiatere har like mange personlighetstrekk og "forskjellige utseender" som Europeere. Å si no sånt er rett og slett usmakelig, og at trådstarter ikke tok seg nær av dette er bare merkelig. Ikke veldig merkelig. Hun liker jo ikke asiatere selv. 4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Det går ikke an å si sånt! Asiatere har like mange personlighetstrekk og "forskjellige utseender" som Europeere. Å si no sånt er rett og slett usmakelig, og at trådstarter ikke tok seg nær av dette er bare merkelig. Jeg tiltrekkes ikke av menn. Problem? If not, hvorfor er det å ikke tiltrekkes av asiatere et problem? Det er bare sånn man er. Jeg liker/er tiltrukket av jenter, ikke menn. I hovedgrad hvite jenter, ca min egen alder - men også gule, blå, grønne, brune og sorte. Tenk før man snakker Lenke til kommentar
MyHedvig Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Å like, og å være seksuelt tiltrukket av noen er vidt forskjellige ting. Her formulerte noen seg litt rart og det reagerte jeg på. Jeg er forsåvidt enig i at folk må få ha sine seksuelle preferanser. Jeg leste "personlig liker jeg ikke asiatere" og reagerte på dette. Jeg ser nå at jeg kan ha overreagert og det beklager jeg. Likevel synes jeg fortsatt det er noe rart å komme med sånne utsagn. Takk for meg 1 Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg er ikke interessert i noe annet enn europeiske kvinner, helst skandinaviske. Det er min preferanse og andre ser jeg ikke engang på da det er helt uinteressant for meg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg