enden Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Tenkte jeg skulle handle hos playx for første gang. Ha r ikke hørt noe stygt om de, men synes likevel det er greit å velge faktura når man handler nye steder. Valgte varene mine og skulle bekrefte kjøpet. Da ble jeg bare sendt tilbake til handlevognen, og ordren ble ikke registrert. Etter å ha prøvd dette et par ganger sendte jeg en mail og kurte på hva som var galt. Fikk svar innen en time hvor det ble forklart at jeg ble kreditsjekket siden jeg ikke skulle forhåndsbetale. Greit nok. Jeg bor ikke på samme adresse som jeg er fokeregisteret, så jeg svarte og spurte om det var noen mulighet for å gå rundt dette. kort tid etter ringte en hyggelig kundebehandler (Lasse) og forklarte at han hadde sjekket meg i telefonkatalogen. Da det var samsvar der med opplysningene jeg hadde oppgitt skulle det ikke være noe problem. Feilen lå enkelt og greit i at jeg ikke hadde oppgitt mellomnavn Mulig at dette ikke er mer enn man bør forevente av service, men det er ikke ofte jeg opplevere så rask og hyggelig respons. Jeg anbefaler denne butikken på det sterkeste! Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Det beste var at jeg bestilte ca kl 12.30 på torsdag, og fredag etter jobb fant jeg pakken i postkassa Lenke til kommentar
Hansen007 Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Handlet et par filmer forleden. Grei levering, men jeg rakk ikke innbetalingen i henhold til den korte fristen (7 dager). Et par dager etter fristen fikk jeg inkassovarsel (igjen med 7 dagers varsel). Betalte selvfølgelig, men vil ikke handle der igjen... Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 hmm, den var kjip. Mener å huske at man har krav på tre ukers frist fra datoen fakturaen er sendt... Var så nøgd at jeg handlet julagaven til dama der jeg - 1400,- takk Håper de ikke sender den like fort som den forrige. Det er dama som tar inn posten idag... Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Vurderer å forhåndsbestille NFSU hos playX.no og lurer derfor på om det er andre som har erfaringer herfra? Edit: Eller er CDON mer til å stole på? Endret 23. november 2003 av zn00ker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå