Sampson Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Vi har fått en rakker i hus, og har satt ut 4 feller, 1 er oldschool av tre, de andre er plasikk med stor trykkplate på. Har nå merket for andre gang at denne lille ******* spiser fellene tom, og jeg skjønner ikke hvordan den klarer det uten å utløse fellene. Ikke er den så liten heller at det skulle være noe problem. Bruker Peanøttsmør og Knekkebrød i fellene, noe den synes å like veldig godt. Tips til hvordan å ta denne lille karen? Begynner å bli lei tom&jerry leken. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Høres ut som du bruker mat som ikke sitter særlig fast i utløsermekanismen og at rotta får lurt av maten på den måten. Tok en gang livet av en hel musekoloni med et stykke stekt flesk og ei musefelle. De gikk i fella en etter en men der satt baconet fastkilt i utløseren. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 Høres ut som du bruker mat som ikke sitter særlig fast i utløsermekanismen og at rotta får lurt av maten på den måten. Tok en gang livet av en hel musekoloni med et stykke stekt flesk og ei musefelle. De gikk i fella en etter en men der satt baconet fastkilt i utløseren. hmm må isåfall se hvordan jeg skal få festet det bedre, i plastikkfellene er åtet kun nedi små kopper med trykkflate rundt, skjønner ikke hvordan den får spist peanøttsmør fra den uten å knertes. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Har desværre bare erfaring med de gamle fellene med planke og bøyle. De rottefellene tror jeg er i stand til å klippe fingre. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Legg ut rottegift. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 Legg ut rottegift. Har lyst å unngå at de eventuelt dør en plass vi ikke får tak i kroppen så det lukter og jævelskap ^^ Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Det finnes forskjellige remedier, som klappfeller, åtestasjoner o.l. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Eller hvis du vil terge dyrevernere, limfeller. Kunne jo testet denne, her må de gå helt inn. http://www.biltema.no/no/Fritid/Hage/Skadedyr-og-fugl/Rottefelle-140302/ Endret 13. november 2014 av multisync Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 http://skadedyrbutikken.no/index.php/virtuemart/view/productdetails/virtuemart_product_id/232/virtuemart_category_id/21 Koster litt, men som gadget geek, mener jeg bestemt at det er verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå