nOkIaPoWeR Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 er denne maskinen brukbar? Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=135997 Og hvis du søker på "CL50" finner du MANGE andre innlegg om den maskinen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 er denne maskinen brukbar? Så absolutt. Sitter på den nå. Kapasiteten er stor. Kjører av og til tre Adobe programmer, flere internett vinduer, word dokumenter og mapper uten problem i det hele tatt. Spill er også supert på denne maskinen. Den klarer glatt spill som GTA Vice City, Max Payne 2 og lignende. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 er denne maskinen brukbar? Konge laptop!! Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 er denne maskinen brukbar? Konge laptop!! Helt enig der! Må jo nevne at den har en irriterende pipelyd da (kommer fra vifta, Ja det er mulig å bytte den ut) Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Må jo nevne at den har en irriterende pipelyd da (kommer fra vifta, Ja det er mulig å bytte den ut) Det kan være en produksjonsfeil på din maskin. Jeg har brukt min laptop 5-6 timer hver dag; hjemme og skole. Jeg har ikke noen pipelyd. Den er stille, stille og mer stille. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Det kan være en produksjonsfeil på din maskin. Jeg har brukt min laptop 5-6 timer hver dag; hjemme og skole. Jeg har ikke noen pipelyd. Den er stille, stille og mer stille. Tviler på at det er produksjonsfeil på hans maskin. Det er et kjent problem blant de fleste Whitebox og Zepto brukere. Du har kanskje vært heldig med din Pipelyden plager ikke meg, men jeg vet at den er der. Bytter ut vifta hvis det blir for irriterende. Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Maskinen er RÅ den.... Men pipelyden IRRITERER!!!!!!!!!! Noen som har byttet vifte? Mvh Senshi Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Maskinen er RÅ den.... Men pipelyden IRRITERER!!!!!!!!!! Noen som har byttet vifte? Mvh Senshi Jeg har ikke skiftet vifta ennda men skal gjøre det når jeg skal "modde" maskinen Med modde så mener jeg å lakkere den Slik som denne : http://www.voodoopc.com/systems/m355.aspx legger ut bilder og info senere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Akkurat nå bruker jeg den som en stasjonær: har ekstern mus, tastatur og skjerm. Funker meget fint til dette, dessuten støyer den ingenting *grin* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå