Alison Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) har spurt om litt mye i det siste men kan noen værsåsnill å prøve å redigere dette bilde litt klarere og kanskje litt lysere? Tusen takk til alle som hjelper meg Og om dere ikke har tid så kan dere foreslå et online gratis program så jeg kan prøve selv. (har prøvd leeenge nå) Det er annisktet som er det viktigeste Tusen takk Endret 12. november 2014 av Alison Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Skal du ha det klarere må du egentlig ha et bedre (nytt) bilde. Og originalfilen (dette ser ut som en versjon som er forminsket). Man kan ikke bare legge til ny klarhet i et bilde som er digitalt. Jeg justerte litt med et program som heter GIMP (http://www.gimp.org/). Det ble lysere, men det ser ut som om du har på litt for mye sminke Lenke til kommentar
Alison Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 (endret) hadde ikke på sminke på det bilde da men anyway.. takk Endret 12. november 2014 av Alison Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå