SWAT dude... Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 TotalBisquid ?@Totalbiscuit Ok I'm canning the WTF is of Assassins Creed Unity. This game crashes frequently, its an unoptimized mess and a waste of time Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Det er SÅ skuffende. Ubisoft kan virkelig ikke gi gamere en fin og myk spillopplevelse. Jeg forstår ikke at investorer kjører på med store summer da de driter på draget gang på gang på gang. Håper for guds skyld FC4 blir bedre enn det vrøvlet her! Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Edit: Sorry, var en tweet det var referert til, så den nå. Endret 12. november 2014 av The Very End Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Den ytelsestesten, er den virkelig så dårlig? Ta Battlefield 4 f.eks: http://www.bit-tech.net/hardware/graphics/2014/09/19/nvidia-geforce-gtx-980-review/6 Absolutt råeste av grafikkløsningen bekker såvidt over 100fps på alt maks. Assassins Creed Unity er langt større, mer detaljert og har ufattelig mange NPC'er. Skal si meg enig i at det skalerer veldig dårlig på low-mid end pcer men jeg er bare ikke enig at det er så forferdelig dårlig ytelse som folk vil ha det til. Også Shadow of Mordor er veldig tungdrevet. Black Flag var verre, hadde man under 60fps der så ble du pent låst til 30fps. Det opplever jeg ikke i Unity. Endret 12. november 2014 av Avean Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 ??? Problemet er jo at det ikke ser særlig bra ut, og ihvertfall ikke godt nok ut til å forsvare ytelsen.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Shadow of Mordor kjørte jævla lett. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 ??? Problemet er jo at det ikke ser særlig bra ut, og ihvertfall ikke godt nok ut til å forsvare ytelsen.. Jeg må personlig få si meg uenig.. Jeg synes det ser skikkelig bra ut, jeg er virkelig imponert over mye! Det skal også sies at det er første gang i et spill, noen sinne, at jeg har følt en by så levende som denne.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Og ikke minst filmatisk med 24fps 1 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Det er en skam at spillet ble slippet i denne tilstanden, man kan se på så og si alt at det skriker hurtiglansering, tiligmed cutscene er så elendig laget at det ikke går ann å nyte dem. Man kan ikke se mer enn 20 meter før bygningene får den shitty texturen, og likevell har jeg 50 fps med 970, storyen progresserer seg heller ikke, og de kommer opp me hindring og diverse ting uten å forklare dem i det hele tatt, skuffet.. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Surprise motherfuc*ers! Ubisoft kliner til med god early access igjen.. For dette har vi ALDRI sett før ^^ 1 Lenke til kommentar
Tyrannus Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Uakseptabelt, jeg står over. Hvis vi ønsker en slutt på disse havlferdige produktene er det eneste som hjelper å stemme med lommeboka - la vær å kjøpe det! Lenke til kommentar
hår null Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Noen som har prøvd som har den anbefalte hardwaren? Jeg har akkurat anbefalingene på en rigg (nvidia), må bare rydde plass til spillet. Vurderer å oppgradere en annen rigg til Haswell.. Kanskje like greit å vente med å teste spillet til jeg har fått det i hus (slippe å slette spill fra den andre riggen)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå