Øystein.F. Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 No kan du sjølv byggje ditt eige slektstre av mektige krigarar.Double Fines fantasy-strategi på Early Access Lenke til kommentar
rhym Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Et til Double Fine early access spill. Vel...kanskje man bør vente til release denne gangen 2 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Første tanken som traff meg når jeg leste det var at Double Fine var tomme for penger igjen og legger ut som early access for å ha en sjangs til å betale tilbake noen investorer. Lenke til kommentar
fleskesvor Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Det kommer ikke fram av artikkelen men spillet er allerede komplett i den grad at man kan spille gjennom det og det føles som et ferdig produkt. Det som gjenstår er først og fremst å finpusse balansen mellom klassene og de har nok penger igjen fra Kickstarter-kampanjen til å fortsette utvikling til langt ut i neste år. I tillegg ønsker de å innføre hybridklasser for å gi flere taktiske valg, men jeg har vanskelig å se for meg at de kan gå på en smell nå med tanke på spillets nåværende tilstand. For de som eventuelt er usikre på om det er "trygt" å kjøpe dette spillet nå, etter det som skjedde med Spacebase DF-9, er det faktisk ekstremt enkelt å gjøre en kvalifisert vurdering av spillets tilstand, da dette sannsynligvis er det mest åpent utviklede spillet noensinne: Det legges jevnlig ut såkalte "Teamstreams" på Twitch hvor utviklerne viser fram at de spiller Massive Chalice, og de blir i ettertid lastet opp til YouTube: https://www.youtube.com/playlist?list=PLIhLvue17Sd46K443P9ObKJCvaISmGYCP Den siste er fra lanseringsdatoen 11. november. Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Dette spillet er helt rått! Du blir veldig knyttet til de personene du bruker i kamp, typ som xcom, og når heltene har nådd sin prime, putter du de inn i et slott og lager kids. Dermed blir din hovedkarakters slekt aldri glemt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå