TST Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Grand Theft Auto 4 neste jul På en teknologikonferanse I New York i går bekreftet visepresident for Take 2 Interactive lanseringsdatoen for neste spill i Grand Theft Auto-serien. Alt tyder på at det fjerde spillet kommer i hyllene i løpet av fjerde kvartal neste år, altså i god tid før julesalget. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Wow,det var godt å høre.Gta serien er bare så konge.Gleder meg allerede Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Det var bra! Blir morsomt å se hvordan det blir. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Virkelig gode nyheter. Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Om jeg ikke tar feil kommer dette bare på ps2. Kan noen bekrefte dette? Hørte rykter om dette i siste versjon av gta. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Om jeg ikke tar feil kommer dette bare på ps2. Kan noen bekrefte dette? Hørte rykter om dette i siste versjon av gta. Gleder meg som en unge! (når er egentlig 4 kvartal a ca?) Vet ikke hvilke konsoller det kommer til. Men det er ikke sant at dette er slutten nei! (Det er nok det siste GTA spillet til PS2 ja.... Men så kommer PS3 da ) Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Artikkelen har blitt endret noe. Det var litt feilinformasjon der. Det er GTA5 som lanseres neste år, ikke GTA4. Beklager dette. En bug gjør at overskriften på denne tråden ikke kan endres akkurat nå. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Artikkelen har blitt endret noe. Det var litt feilinformasjon der. Det er GTA5 som lanseres neste år, ikke GTA4. Beklager dette. En bug gjør at overskriften på denne tråden ikke kan endres akkurat nå. GTA 5 ? Hva med 4'rn a ? Eller var det Vice city? Lenke til kommentar
TST Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 GTA 5 ? Hva med 4'rn a ? Eller var det Vice city? Rockstar navngir 2004-spillet GTA5, så alt tyder på at Vice City var det fjerde. Spesielt ettersom det ikke kommer noen flere GTA-spill frem mot dette femte. Lenke til kommentar
GTA Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) X Endret 5. september 2019 av GTA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg