Jan Åge Henriksen Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 November-tåke.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Fint billede af november tågen, det er som at se, ud af vinduet her!! Nu kunne jeg ønske, lidt nattefrost og 10 cm. sne! Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Fint motiv,litt usikker på hvor mye de mørke staurene og det noe mørke i graset til høyre gjør, Reelt sett kunne man ha hoppet over gjerdet, om du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
HSP Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Herlige toner i dette bildet. Jeg mener se mørke staurene er viktige for å skape dybde i bildet. Dette var rett og slett vakkert. Henning Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Hei, Jan Åge. Et stemningsfullt bilde, som gjengir opplevelsen av typisk novembervær på en utmerket måte ! Jeg liker både komposisjon og utsnitt, og gjerdestaurene i forgrunnen skaper en fin kontrast til det tåkeinnhyllede landskapet i bakgrunnen. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg