Gå til innhold

XONE, har den noen kjente problemer?

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en xbox one som har en høy tikkende lyd fra seg (kan enten være "coil whine" eller vifta)

Denne burde ha forsvunnet med en oppdatering som kom for en stund siden dersom det var den kjente og utbredte coil whine saken, men det kan jo være at det faktisk er viften som lager støy. Min har en kvitrende lyd som blir litt slitsom i lengden, men den skal sendes inn etter hvert.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hvor mye plass kan man bruke på harddisken? Jeg vet det står 500GB, men hvor mye er det egentlig tilgjengelig?

Mener det er rundt 360GB, er uansett bare å plugge i en ekstern USB3 om du trenger mer plass :)

Er det så mye som er reservert altså? Det var jo latterlig mye.

Lenke til kommentar

Jeg har en xbox one som har en høy tikkende lyd fra seg (kan enten være "coil whine" eller vifta)

Denne burde ha forsvunnet med en oppdatering som kom for en stund siden dersom det var den kjente og utbredte coil whine saken, men det kan jo være at det faktisk er viften som lager støy. Min har en kvitrende lyd som blir litt slitsom i lengden, men den skal sendes inn etter hvert.

Sendte xboxen tilbake til komplett for å få en ny.

Lenke til kommentar

Hvor mye plass kan man bruke på harddisken? Jeg vet det står 500GB, men hvor mye er det egentlig tilgjengelig?

Mener det er rundt 360GB, er uansett bare å plugge i en ekstern USB3 om du trenger mer plass :)

Er det så mye som er reservert altså? Det var jo latterlig mye.

Jepp er nok det, til sammenligning er 405-406GB tilgjengelig på PS4.

Er heldigvis veldig enkelt å bruke en ekstern disk som ekstra lagringsplass.

Lenke til kommentar

Coil whine har ikke forsvunnet 100%. Jeg hører fremdeles at jeg har en konsoll som egentlig hadde denne feilen før oppdateringen kom. Man hører det for eksempel når man skal slå av og på konsollen. Flere av de nye konsollen er fremdeles plaget med viftestøy som ikke var på de gamle.

Lenke til kommentar

Coil whine har ikke forsvunnet 100%. Jeg hører fremdeles at jeg har en konsoll som egentlig hadde denne feilen før oppdateringen kom. Man hører det for eksempel når man skal slå av og på konsollen. Flere av de nye konsollen er fremdeles plaget med viftestøy som ikke var på de gamle.

Jau, har sendt min inn nå så får håpe at jeg får ny tilbake :p

Har også en ps4 kontroll som knirker i triggerne, men ville først sende inn xboxen da den er verst :p

for da kan jeg spille halo og sunset overdrive mens ps4 kontrollen er på rep xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...