Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Vurderer å kjøpe en Xbox One, men jeg har ikke fulgt veldig godt med. Har den noen kjente problemer slik som 360 hadde RROD? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Nei, XB1 og PS4 er begge veldig stabile hardware-messig. Softwaremessig ligger XB1 foran (OS og online-infrastruktur). Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg har en xbox one som har en høy tikkende lyd fra seg (kan enten være "coil whine" eller vifta) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Hvor mye plass kan man bruke på harddisken? Jeg vet det står 500GB, men hvor mye er det egentlig tilgjengelig? Lenke til kommentar
Booz Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Hvor mye plass kan man bruke på harddisken? Jeg vet det står 500GB, men hvor mye er det egentlig tilgjengelig? Mener det er rundt 360GB, er uansett bare å plugge i en ekstern USB3 om du trenger mer plass Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Noen (mest day one edition) får klikkelyd i drevet, og problemer med å lese plater. Kinecten kan være ustabil med å koble seg til, og problemer med mikrofonen. Noen kan også fryse under oppstart.... Så noe er det, selvfølgelig, det er sånn på alt nytt Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 verdt å merke Day One Ed i Norge.Min Day One 2013 har 0 problemer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 (endret) Jeg har en xbox one som har en høy tikkende lyd fra seg (kan enten være "coil whine" eller vifta) Denne burde ha forsvunnet med en oppdatering som kom for en stund siden dersom det var den kjente og utbredte coil whine saken, men det kan jo være at det faktisk er viften som lager støy. Min har en kvitrende lyd som blir litt slitsom i lengden, men den skal sendes inn etter hvert. Endret 20. november 2014 av Mala Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hvor mye plass kan man bruke på harddisken? Jeg vet det står 500GB, men hvor mye er det egentlig tilgjengelig? Mener det er rundt 360GB, er uansett bare å plugge i en ekstern USB3 om du trenger mer plass Er det så mye som er reservert altså? Det var jo latterlig mye. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Jeg har en xbox one som har en høy tikkende lyd fra seg (kan enten være "coil whine" eller vifta) Denne burde ha forsvunnet med en oppdatering som kom for en stund siden dersom det var den kjente og utbredte coil whine saken, men det kan jo være at det faktisk er viften som lager støy. Min har en kvitrende lyd som blir litt slitsom i lengden, men den skal sendes inn etter hvert. Sendte xboxen tilbake til komplett for å få en ny. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hvor mye plass kan man bruke på harddisken? Jeg vet det står 500GB, men hvor mye er det egentlig tilgjengelig? Mener det er rundt 360GB, er uansett bare å plugge i en ekstern USB3 om du trenger mer plass Er det så mye som er reservert altså? Det var jo latterlig mye. Jepp er nok det, til sammenligning er 405-406GB tilgjengelig på PS4. Er heldigvis veldig enkelt å bruke en ekstern disk som ekstra lagringsplass. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Ja det er en fin fordel One har Jeg vil neppe bruke opp plassen uansett da jeg er flink med å slette spill jeg er ferdig med. One er uansett ikke primærkonsollen min, så spillkjøpet begrenser seg jo til eksklusiver. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Jeg har en xbox one som har en høy tikkende lyd fra seg (kan enten være "coil whine" eller vifta) Denne burde ha forsvunnet med en oppdatering som kom for en stund siden dersom det var den kjente og utbredte coil whine saken, men det kan jo være at det faktisk er viften som lager støy. Min har en kvitrende lyd som blir litt slitsom i lengden, men den skal sendes inn etter hvert. Coil whine har ikke forsvunnet 100%. Jeg hører fremdeles at jeg har en konsoll som egentlig hadde denne feilen før oppdateringen kom. Man hører det for eksempel når man skal slå av og på konsollen. Flere av de nye konsollen er fremdeles plaget med viftestøy som ikke var på de gamle. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Hmm, fikk min splitter ny fra ms, som ikke kunne lese plater -.- Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Hmm, fikk min splitter ny fra ms, som ikke kunne lese plater -.- Lager den fæle lyder ? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Hmm, fikk min splitter ny fra ms, som ikke kunne lese plater -.- Lager den fæle lyder ? mhm, skulle nesten tru at det var en bilknuser xD (en stund siden så fikk sendt den på garanti-service) Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Jeg har en xbox one som har en høy tikkende lyd fra seg (kan enten være "coil whine" eller vifta) Denne burde ha forsvunnet med en oppdatering som kom for en stund siden dersom det var den kjente og utbredte coil whine saken, men det kan jo være at det faktisk er viften som lager støy. Min har en kvitrende lyd som blir litt slitsom i lengden, men den skal sendes inn etter hvert. Coil whine har ikke forsvunnet 100%. Jeg hører fremdeles at jeg har en konsoll som egentlig hadde denne feilen før oppdateringen kom. Man hører det for eksempel når man skal slå av og på konsollen. Flere av de nye konsollen er fremdeles plaget med viftestøy som ikke var på de gamle. Jau, har sendt min inn nå så får håpe at jeg får ny tilbake Har også en ps4 kontroll som knirker i triggerne, men ville først sende inn xboxen da den er verst for da kan jeg spille halo og sunset overdrive mens ps4 kontrollen er på rep xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå